Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
100 leden!
#30
Maakt toch ook niet uit? Wat telt is hoeveel mensen iets hebben aan de informatie die op het forum wordt uitgewisseld. Ik heb genoeg fora de vernieling in zien gaan door overpopulatie met maar half geïnteresseerde mensen die liever over iets anders kletsen dan waarvoor het forum bedoeld is. Ik heb liever een forum met weinig, echt geïnteresseerde mensen, dan een forum met veel mensen met niet ter zake doende kletsverhalen.
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - carbon Strada 073 - Flevotrike - Quatrevelo 375 - Challenge Fujin

Ik heb niet teveel fietsen, ik heb voor elke omstandigheid een voor mij ideale fiets!
Antwoord }
Bedankt door: Wim -de roetsende


Berichten in dit topic
100 leden! - door Frank - 26-Nov-2017, 11:12 AM
RE: 100 leden! - door Wim -de roetsende - 26-Nov-2017, 01:09 PM
RE: 100 leden! - door Bert_Rijssen - 29-Nov-2017, 08:25 PM
RE: 100 leden! - door ErikvanD - 28-Nov-2017, 12:59 PM
RE: 100 leden! - door Lopopodium - 28-Nov-2017, 01:49 PM
RE: 100 leden! - door Frank - 28-Nov-2017, 03:48 PM
RE: 100 leden! - door elnuar - 28-Nov-2017, 05:09 PM
RE: 100 leden! - door Frank - 28-Nov-2017, 05:14 PM
RE: 100 leden! - door Roepers - 28-Nov-2017, 05:19 PM
RE: 100 leden! - door Wim -de roetsende - 23-Jun-2019, 08:59 AM
RE: 100 leden! - door GertBr - 23-Jun-2019, 09:25 AM
RE: 100 leden! - door GertBr - 26-Jun-2019, 12:23 PM
RE: 100 leden! - door Wim -de roetsende - 26-Jun-2019, 07:56 PM
RE: 100 leden! - door Roepers - 26-Jun-2019, 08:11 PM
RE: 100 leden! - door Wim -de roetsende - 30-Jun-2019, 03:22 PM
RE: 100 leden! - door tegenligger - 30-Jun-2019, 10:43 PM
RE: 100 leden! - door Wim -de roetsende - 30-Jun-2019, 10:50 PM
RE: 100 leden! - door GertBr - 26-May-2020, 10:29 PM
RE: 100 leden! - door Wim -de roetsende - 20-Sep-2020, 10:55 AM
RE: 100 leden! - door Roel van Dijk - 21-Sep-2020, 04:22 PM
RE: 100 leden! - door ErikvanD - 21-Sep-2020, 04:59 PM
RE: 100 leden! - door Roepers - 21-Sep-2020, 07:55 PM
RE: 100 leden! - door Wim -de roetsende - 15-Oct-2020, 02:03 PM
RE: 100 leden! - door elnuar - 16-Oct-2020, 11:23 AM
RE: 100 leden! - door Wim -de roetsende - 16-Oct-2020, 12:42 PM
RE: 100 leden! - door Roepers - 16-Oct-2020, 11:28 AM
RE: 100 leden! - door gideon - 20-Oct-2020, 10:28 PM
RE: 100 leden! - door Wim -de roetsende - 22-Oct-2020, 06:24 AM
RE: 100 leden! - door Roepers - 22-Oct-2020, 09:02 AM
RE: 100 leden! - door Atrike - 22-Oct-2020, 10:36 AM
RE: 100 leden! - door Wim -de roetsende - 02-Apr-2021, 08:50 AM
RE: 100 leden! - door gideon - 02-Apr-2021, 09:12 AM
RE: 100 leden! - door Frank - 02-Apr-2021, 10:36 AM
RE: 100 leden! - door gideon - 02-Apr-2021, 10:37 AM
RE: 100 leden! - door Wim -de roetsende - 02-Apr-2021, 10:54 AM
RE: 100 leden! - door Lopopodium - 02-Apr-2021, 12:20 PM
RE: 100 leden! - door gideon - 09-Apr-2021, 07:34 PM
RE: 100 leden! - door Wim -de roetsende - 27-May-2021, 06:25 AM
RE: 100 leden! - door maimoto - 04-Jul-2021, 07:20 PM
RE: 100 leden! - door Wim -de roetsende - 04-Jul-2021, 08:00 PM
RE: 100 leden! - door Wim -de roetsende - 18-Oct-2021, 12:38 PM
RE: 100 leden! - door Roepers - 18-Oct-2021, 12:41 PM
RE: 100 leden! - door Wim -de roetsende - 18-Oct-2021, 12:42 PM
RE: 100 leden! - door Wim -de roetsende - 05-Aug-2022, 05:54 PM
RE: 100 leden! - door Lopopodium - 05-Aug-2022, 10:39 PM
RE: 100 leden! - door Lopopodium - 07-Sep-2023, 11:39 PM
RE: 100 leden! - door PlantageBohémien - 08-Sep-2023, 02:39 AM
RE: 100 leden! - door Wim -de roetsende - 08-Sep-2023, 07:57 AM
RE: 100 leden! - door PlantageBohémien - 08-Sep-2023, 11:17 AM
RE: 100 leden! - door Hardloper - 08-Sep-2023, 08:20 AM
RE: 100 leden! - door Hardloper - 08-Sep-2023, 12:00 PM
RE: 100 leden! - door Bob Hagendijk - 08-Sep-2023, 12:59 PM
RE: 100 leden! - door datakneder - 08-Sep-2023, 02:15 PM
RE: 100 leden! - door Wim -de roetsende - 08-Sep-2023, 03:21 PM
RE: 100 leden! - door datakneder - 08-Sep-2023, 04:40 PM
RE: 100 leden! - door Hoekie - 08-Sep-2023, 04:23 PM
RE: 100 leden! - door Hardloper - 08-Sep-2023, 09:21 PM
RE: 100 leden! - door Tom Fekkes - 08-Sep-2023, 11:22 PM
RE: 100 leden! - door Wim -de roetsende - 08-Sep-2023, 07:38 PM
RE: 100 leden! - door Wim -de roetsende - 08-Sep-2023, 09:38 PM
RE: 100 leden! - door Hardloper - 08-Sep-2023, 11:29 PM
RE: 100 leden! - door Tom Fekkes - 09-Sep-2023, 12:03 AM
RE: 100 leden! - door Hoekie - 08-Sep-2023, 11:49 PM
RE: 100 leden! - door Hardloper - 09-Sep-2023, 08:40 AM
RE: 100 leden! - door Wim -de roetsende - 09-Sep-2023, 10:31 AM
RE: 100 leden! - door datakneder - 09-Sep-2023, 11:05 AM
RE: 100 leden! - door Wim -de roetsende - 09-Sep-2023, 01:16 PM
RE: 777 leden! - door Wim -de roetsende - 16-Jun-2024, 03:52 PM
RE: 100 leden! - door Tom Fekkes - 16-Jun-2024, 04:22 PM
RE: 100 leden! - door Status Quooh - 01-Aug-2025, 02:09 PM
RE: 100 leden! - door Wim -de roetsende - 02-Apr-2026, 09:17 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Het wordt kort dag T...Hoekie — 12:34 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Bedoel je de neu...Wim -de roetsende — 10:49 PM
Milan 4.2
Volgende echt grote ...Arend-Jan — 10:36 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Bedoel je de neu...Willeke_IGKT — 09:54 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Maar ik ga het...Wim -de roetsende — 09:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De laatste keer dat ...Willeke_IGKT — 08:55 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Hoewel het in het ni...Willeke_IGKT — 08:36 PM
Optimalisatie van een WAW.
Vanochtend dacht ik ...datakneder — 01:26 PM
Milan 4.2
Dit is met ordinair ...Arend-Jan — 07:44 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Vanwege dat vresel...Wim -de roetsende — 07:04 AM
Milan 4.2
Mooi smal, ondervloe...Boyd Maduro — 07:03 AM
Milan 4.2
En weer een stap ver...Arend-Jan — 12:43 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Vanwege dat vreselij...Bob Hagendijk — 08:53 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ben al een aantal da...ZoefZoef — 02:29 PM
Medeliggers onderweg
Bij Wateringen in de...Lopopodium — 01:31 PM
Drive by wire...
Laten we teruggaan n...Willeke_IGKT — 10:13 AM
Drive by wire...
Als je door een pe...datakneder — 09:50 AM