Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fietsknelpunten melden bij gemeente - helpt dat?
#56
Lelystad is inderdaad een hopeloze stad, als je er doorheen wilt en de weg niet weet. Lang geleden dat ik er was. Houten kan wat mij betreft ook op die lijst. En zo zijn er wel meer. Ik ben nogal geneigd hoofdroutes te volgen en dan het dorp of de stad in de juiste windrichting weer verlaten. Dat werkt meestal. Soms liggen er keurige, goede fietsroutes langs die hoofdwegen, maar die zijn dan vaak druk. Soms zijn de mooie routes ook erg weg gestopt en kan het lastig zijn ze te vinden. Je kunt dan in druk verkeer zitten terwijl er ergens een prachtig en rustig alternatief is, wat echter nauwelijks te vinden is.

Goed op de kaart kijken, Google maps heeft soms zijn voordelen. Ook de lange afstands fietsroutes bieden soms een goed alternatief, soms zijn ze echter gemaakt door iemand die vooral ver van auto's wil blijven, beter geschikt voor de ATB.

Ik heb op mijn woonwerkroute ook zo'n onverantwoord paaltje zitten. Het fietspad dient daar ook als achtertoegang voor ongeveer 800meter woonwijk. Heel vaak is het paaltje foetsie, maar ineens staat er weer 1. Van de ene kant achter een schutting, die ook nog een blinde hoek veroorzaakt. Van de andere kant achter het profiel van de heg, en zonder de vooraf waarschuwing.

Juist omdat er maanden niks staat, en dan ineens weer wel is het zo'n vervelend punt. Ik moet er toch al rustig, vanwege gebrek aan zicht dus ik kan altijd wel remmen, maar toch is het irritant.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
RE: Fietsknelpunten melden bij gemeente - helpt dat? - door Jeroen S - 08-Oct-2023, 12:55 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Alve's minivizier
Door een vizier kijk...Hoekie — 12:48 PM
Alve's minivizier
Ik vind het er inter...Willeke_IGKT — 12:29 PM
Nieuw hier!
Alleen waarom nog me...Hoekie — 12:27 PM
Alve's minivizier
Geen commentaar. Ied...Hoekie — 12:04 PM
Welke motor in QV?
ik heb een bafang 35...Veloquest — 11:58 AM
Welke motor in QV?
Volgens mij is dit e...Hardloper — 11:36 AM
Welke motor in QV?
Mijn advies aan topi...Hardloper — 11:35 AM
Welke motor in QV?
Ik zou graag een mot...bucovaina — 11:29 AM
Welke motor in QV?
Misschien moet ik id...bucovaina — 11:21 AM
nieuwe questpiloot
Als er wat meer vm-k...Wim -de roetsende — 10:24 AM
Welke motor in QV?
Ik begrijp nu dat je...datakneder — 10:18 AM
Welke motor in QV?
Ik zou het zelf no...365cycle — 10:18 AM
[split] Welke motor in QV? - Met een 500...
Met een 500Watt moto...Wim -de roetsende — 10:17 AM
Welke motor in QV?
Tip: ga nou eerst ee...365cycle — 10:13 AM
[split] Nieuw of tweedehands? Ik ben we...
Een verzekeraar kan ...365cycle — 10:11 AM
Welke motor in QV?
.......Ik zou het ...Wim -de roetsende — 10:06 AM
Welke motor in QV?
Tricky. Dan wil je d...Merijn — 10:04 AM