Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gezocht: Thys 209 carbon medium
#9
Beste allen, de opmerking van ZoefZoef blijft wel relevant voor een potentiele koper van die fiets. Ik ben echter sinds vandaag eigenaar van een roeifiets, oud model maar weinig gebruikt. Binnenkort proberen!
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Gezocht: Thys 209 carbon medium - door overmarsjw - 24-Jul-2021, 11:42 PM
RE: Gezocht: Thys 209 carbon medium - door overmarsjw - 25-Jul-2021, 02:14 PM
RE: Gezocht: Thys 209 carbon medium - door overmarsjw - 26-Jul-2021, 10:01 PM
RE: Gezocht: Thys 209 carbon medium - door ZoefZoef - 29-Jul-2021, 04:49 PM
RE: Gezocht: Thys 209 carbon medium - door overmarsjw - 03-Aug-2021, 11:06 PM
RE: Gezocht: Thys 209 carbon medium - door overmarsjw - 04-Aug-2021, 09:53 PM
RE: Gezocht: Thys 209 carbon medium - door ZoefZoef - 04-Aug-2021, 12:11 AM
RE: Gezocht: Thys 209 carbon medium - door ZoefZoef - 04-Aug-2021, 09:25 AM
RE: Gezocht: Thys 209 carbon medium - door ZoefZoef - 04-Aug-2021, 10:19 PM
RE: Gezocht: Thys 209 carbon medium - door overmarsjw - 22-Aug-2021, 08:50 AM
RE: Gezocht: Thys 209 carbon medium - door ZoefZoef - 22-Aug-2021, 07:29 PM
RE: Gezocht: Thys 209 carbon medium - door ZoefZoef - 15-Aug-2021, 02:09 PM
RE: Gezocht: Thys 209 carbon medium - door ZoefZoef - 15-Aug-2021, 02:48 PM
RE: Gezocht: Thys 209 carbon medium - door overmarsjw - 18-Aug-2022, 08:57 PM
RE: Gezocht: Thys 209 carbon medium - door 365cycle - 19-Aug-2022, 12:31 AM
RE: Gezocht: Thys 209 carbon medium - door 365cycle - 19-Aug-2022, 02:14 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Het wordt kort dag T...Hoekie — 12:34 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Bedoel je de neu...Wim -de roetsende — 10:49 PM
Milan 4.2
Volgende echt grote ...Arend-Jan — 10:36 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Bedoel je de neu...Willeke_IGKT — 09:54 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Maar ik ga het...Wim -de roetsende — 09:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De laatste keer dat ...Willeke_IGKT — 08:55 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Hoewel het in het ni...Willeke_IGKT — 08:36 PM
Optimalisatie van een WAW.
Vanochtend dacht ik ...datakneder — 01:26 PM
Milan 4.2
Dit is met ordinair ...Arend-Jan — 07:44 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Vanwege dat vresel...Wim -de roetsende — 07:04 AM
Milan 4.2
Mooi smal, ondervloe...Boyd Maduro — 07:03 AM
Milan 4.2
En weer een stap ver...Arend-Jan — 12:43 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Vanwege dat vreselij...Bob Hagendijk — 08:53 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ben al een aantal da...ZoefZoef — 02:29 PM
Medeliggers onderweg
Bij Wateringen in de...Lopopodium — 01:31 PM
Drive by wire...
Laten we teruggaan n...Willeke_IGKT — 10:13 AM
Drive by wire...
Als je door een pe...datakneder — 09:50 AM