|
trike-advies
|
Berichten: 1.858
Topics: 11
Lid sinds: Jul 2019
Bedankt: 1035
3406 x bedankt in 1521 berichten
Mijn vrouw is groot voorstander van de HP Scorpion trikes. De FS variant is opvouwbaar. (Er passen er 2 in een Ford Focus station)
In een bus meenemen lijkt me niet echt handig, maar in de trein moet lukken (en als vouwfiets ook nog gratis)
Qua bagage kan ik niet veel zeggen; op de Scorpion FS26 passen zijtassen, op de FS20 zit een 'normale' bagagedrager waar ook nog wat bovenop kan, maar of dat genoeg ruimte biedt? Een aanhangertje is denk ik wel aan te raden.
De beste tip: Ga proefrijden.
|
| Berichten in dit topic |
RE: trike-advies - door Frutsel - 15-Mar-2022, 10:48 AM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Vandaag maar weer ee...Jeroen S — 10:38 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
...........bij...Hardloper — 09:26 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
...........bij een...ZoefZoef — 08:36 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
...........bij een...Wim -de roetsende — 08:07 PM |
|
LOL
|
| Zondag 5 juli rijden...Wim -de roetsende — 07:31 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Ik was maar een stuk...Hardloper — 07:17 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Afgelopen donderdag:...LigfietsWilsum — 06:28 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Ik vanmiddag mijn fi...datakneder — 06:19 PM |
|
Milan 4.2
|
| Vandaag heb ik Milan...gideon — 05:35 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Omdat ik weer energi...Bob Hagendijk — 04:53 PM |
|
Ritjes van Atrike
|
| Zoals elders vermeld...Atrike — 04:26 PM |
|
Milan 4.2
|
| Voorframe zit in de ...Arend-Jan — 02:52 PM |
|
electrische ondersteuning en probleem
|
| Ik heb een Trident t...Status Quooh — 01:21 PM |
|
M-racer beschadigd frame
|
| Na mijn ongeluk zit ...Bob Hagendijk — 09:19 AM |
|
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
|
| Je hebt een PB :)TimSch — 08:43 AM |
|
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
|
|
Deze omwegroute we...Willeke_IGKT — 11:49 PM |
|
Milan 4.2
|
| Deze was ook haaks, ...Arend-Jan — 11:24 PM |
|