|
trike-advies
|
Berichten: 7.435
Topics: 181
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3501
10893 x bedankt in 5183 berichten
(02-Feb-2021, 09:37 PM)ErikvanD schreef: Mijn trike is ongeveerd, net als alledrie mijn handbikes (ook trikes). Nooit gemist. Lekker sportief zowel op de weg als het terrein. Alleen mijn Mango is (hard) geveerd en mijn Shockproof. Maar dat is meer toevallig dan bewust gekozen.
Maar goed, ieder heeft zijn voorkeuren, het belangrijkste is dat je van het fietsen geniet ?
Klopt, mijn voorkeur is ook ongeveerd.
Alleen de DF is geveerd, maar dan wel flink hard.
Ik vind de vering op ligfietsen nooit prettig. Ik heb al veel verschillende liggers met vering gehad, maar ik was nooit echt tevreden.
Mijn Challenge Seiran kwam nog het dichtste in de buurt, maar die vering pompte ik op tot 8 of 10 bar. Knoerthard dus  Oftewel, dat voelde als geen vering/demping.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
|
Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
...........bij een...ZoefZoef — 08:36 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
...........bij een...Wim -de roetsende — 08:07 PM |
|
LOL
|
| Zondag 5 juli rijden...Wim -de roetsende — 07:31 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Ik was maar een stuk...Hardloper — 07:17 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Afgelopen donderdag:...LigfietsWilsum — 06:28 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Ik vanmiddag mijn fi...datakneder — 06:19 PM |
|
Milan 4.2
|
| Vandaag heb ik Milan...gideon — 05:35 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Omdat ik weer energi...Bob Hagendijk — 04:53 PM |
|
Ritjes van Atrike
|
| Zoals elders vermeld...Atrike — 04:26 PM |
|
Milan 4.2
|
| Voorframe zit in de ...Arend-Jan — 02:52 PM |
|
electrische ondersteuning en probleem
|
| Ik heb een Trident t...Status Quooh — 01:21 PM |
|
M-racer beschadigd frame
|
| Na mijn ongeluk zit ...Bob Hagendijk — 09:19 AM |
|
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
|
| Je hebt een PB :)TimSch — 08:43 AM |
|
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
|
|
Deze omwegroute we...Willeke_IGKT — 11:49 PM |
|
Milan 4.2
|
| Deze was ook haaks, ...Arend-Jan — 11:24 PM |
|
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
|
| Net ontdekt:
.. s...Hoekie — 11:08 PM |
|
Milan GT verbouwing
|
| Ik heb inmiddels wat...Jeroen S — 10:52 PM |
|