|
trike-advies
|
Berichten: 12
Topics: 2
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 1
12 x bedankt in 3 berichten
(11-Dec-2020, 10:29 PM)Fietsbennie schreef: Inderdaad dat is een best indrukwekkend lijstje, ik zal een hoekje uitzoeken om een kwartier te gaan zitten schamen. Excuus voor mijn onbezonnenheid en hulde voor deze km. Maar een trike is nog best lastig wennen lijkt me of valt dat mee?
Dag Bennie
Het zij je ruimhartig vergeven
Het fysieke wennen op een trike lijkt mij niet zo,n probleem
(Ik heb al eens 2 jaar op een ligfiets gereden ) maar .......
Of ik ook echt leuk vind ?.....
We gaan het uitproberen
Groet
Charles
|
Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
...........bij...Hardloper — 09:26 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
...........bij een...ZoefZoef — 08:36 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
...........bij een...Wim -de roetsende — 08:07 PM |
|
LOL
|
| Zondag 5 juli rijden...Wim -de roetsende — 07:31 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Ik was maar een stuk...Hardloper — 07:17 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Afgelopen donderdag:...LigfietsWilsum — 06:28 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Ik vanmiddag mijn fi...datakneder — 06:19 PM |
|
Milan 4.2
|
| Vandaag heb ik Milan...gideon — 05:35 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Omdat ik weer energi...Bob Hagendijk — 04:53 PM |
|
Ritjes van Atrike
|
| Zoals elders vermeld...Atrike — 04:26 PM |
|
Milan 4.2
|
| Voorframe zit in de ...Arend-Jan — 02:52 PM |
|
electrische ondersteuning en probleem
|
| Ik heb een Trident t...Status Quooh — 01:21 PM |
|
M-racer beschadigd frame
|
| Na mijn ongeluk zit ...Bob Hagendijk — 09:19 AM |
|
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
|
| Je hebt een PB :)TimSch — 08:43 AM |
|
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
|
|
Deze omwegroute we...Willeke_IGKT — 11:49 PM |
|
Milan 4.2
|
| Deze was ook haaks, ...Arend-Jan — 11:24 PM |
|
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
|
| Net ontdekt:
.. s...Hoekie — 11:08 PM |
|