Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De Grote Trap
#7
Leuk fietspad Bart. Moet ik onthouden, want de kwaliteit van de knardijk laat nogal de wensen over. Had je naast je ego nog meer schade of viel het mee? Gaat het ook goed met je conditie? Leuk om weer wat foto's te zien.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
De Grote Trap - door Bart Verbeek - 07-Aug-2020, 11:13 PM
RE: De Grote Trap - door TvWijk - 07-Aug-2020, 11:53 PM
RE: De Grote Trap - door Bart Verbeek - 08-Aug-2020, 07:59 AM
RE: De Grote Trap - door Frutsel - 07-Aug-2020, 11:57 PM
RE: De Grote Trap - door Bart Verbeek - 08-Aug-2020, 12:14 AM
RE: De Grote Trap - door PietV* - 08-Aug-2020, 12:04 AM
RE: De Grote Trap - door Fietsbennie - 08-Aug-2020, 09:02 AM
RE: De Grote Trap - door Wim -de roetsende - 08-Aug-2020, 09:12 AM
RE: De Grote Trap - door Bart Verbeek - 08-Aug-2020, 11:56 AM
RE: De Grote Trap - door PietV* - 08-Aug-2020, 02:17 PM
RE: De Grote Trap - door Wim -de roetsende - 08-Aug-2020, 03:29 PM
RE: De Grote Trap - door Bart Verbeek - 08-Aug-2020, 07:37 PM
RE: De Grote Trap - door Lopopodium - 08-Aug-2020, 07:47 PM
RE: De Grote Trap - door Bart Verbeek - 08-Aug-2020, 09:32 PM
RE: De Grote Trap - door PietV* - 08-Aug-2020, 08:35 PM
RE: De Grote Trap - door PietV* - 08-Aug-2020, 10:58 PM
RE: De Grote Trap - door PietV* - 09-Aug-2020, 10:06 AM
RE: De Grote Trap - door Bart Verbeek - 09-Aug-2020, 12:23 PM
RE: De Grote Trap - door Bart Verbeek - 20-Aug-2020, 08:31 PM
RE: De Grote Trap - door Lopopodium - 20-Aug-2020, 08:35 PM
RE: De Grote Trap - door PietV* - 20-Aug-2020, 09:36 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
.... Antwoord: &q...TimSch — 04:04 PM
wat ze zeggen
Van een scooteraar d...365cycle — 02:25 PM
Verkeersborden, anders dan de standaard...
Herkenbare strateg...365cycle — 02:24 PM
Drive by wire...
Sturen met een kab...365cycle — 02:22 PM
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
Mijn huidige fiets...365cycle — 02:15 PM
Milan 4.2
De GT die ik had w...365cycle — 02:06 PM
Spammers
Wat een ellende ze...Wim -de roetsende — 10:16 AM
Milan 4.2
Tja, dan krijg je ee...Jeroen S — 10:05 AM
Milan 4.2
:D hoe moeilij...Wim -de roetsende — 10:04 AM
Verkeersborden, anders dan de standaard...
Melden jullie al dit...Wim -de roetsende — 09:56 AM
Verkeersborden, anders dan de standaard...
In het geval van dit...Willeke_IGKT — 09:51 AM
Verkeersborden, anders dan de standaard...
Herkenbare strategie...Niels van der Wal — 09:18 AM
Verkeersborden, anders dan de standaard...
Er hing in Velsen No...Willeke_IGKT — 08:34 AM
Milan 4.2
kon het kettingwiel...Arend-Jan — 11:49 PM
Milan 4.2
Herkenbaar dat inpak...Jeroen S — 11:17 PM
Drive by wire...
Misschien kan ie opg...Jeroen S — 11:09 PM
Verkeersborden, anders dan de standaard...
Denk dat de omleidin...Jeroen S — 11:05 PM