Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Banden oppompen bij benzinepomp
#9
(16-May-2019, 04:34 PM)Sjaakvenema schreef: Bij een benzinepomp zou ik afraden er komt door de compressor ook vocht in de band. Bij een auto maakt dat niet veel uit voor een fietsband is dat niet heel gezond ook vuil kan dan erin komen

Juist met een fietspomp (handcompressor) komt vocht in de binnenband. De meeste goede compressoren hebben een olie- en waterafscheider. Bovendien kan condensatie van water en olie, wat eventueel in de tank zou kunnen komen, worden afgetapt. Ik heb een olievrije compressor met een aftapkraan.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Banden oppompen bij benzinepomp - door TvWijk - 12-Apr-2019, 09:19 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door ErikvanD - 13-Apr-2019, 07:28 AM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door Johan. - 13-Apr-2019, 07:33 AM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door TvWijk - 13-Apr-2019, 05:26 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door ErikvanD - 13-Apr-2019, 06:45 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door rederik - 14-Apr-2019, 12:19 AM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door Sjaakvenema - 16-May-2019, 04:34 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door PietV* - 16-May-2019, 11:21 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door zeeuwwindje - 17-May-2019, 11:05 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door PietV* - 18-May-2019, 10:18 AM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door zeeuwwindje - 18-May-2019, 05:58 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door ErikvanD - 18-May-2019, 10:50 AM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door Lopopodium - 18-May-2019, 06:08 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door Sjaakvenema - 18-May-2019, 07:02 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door zeeuwwindje - 18-May-2019, 07:54 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door PietV* - 18-May-2019, 11:01 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door Sjaakvenema - 19-May-2019, 08:50 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door PietV* - 20-May-2019, 03:32 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
LOL
In de ogen van mijn...Bob Hagendijk — 12:17 AM
Milan 4.2
Zo, en na een paar u...Arend-Jan — 11:45 PM
LOL
Wel creatief voor me...Bobslee — 11:11 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vandaag maar weer ee...Jeroen S — 10:38 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
...........bij...Hardloper — 09:26 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
...........bij een...ZoefZoef — 08:36 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
...........bij een...Wim -de roetsende — 08:07 PM
LOL
Zondag 5 juli rijden...Wim -de roetsende — 07:31 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik was maar een stuk...Hardloper — 07:17 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Afgelopen donderdag:...LigfietsWilsum — 06:28 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik vanmiddag mijn fi...datakneder — 06:19 PM
Milan 4.2
Vandaag heb ik Milan...gideon — 05:35 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Omdat ik weer energi...Bob Hagendijk — 04:53 PM
Ritjes van Atrike
Zoals elders vermeld...Atrike — 04:26 PM
Milan 4.2
Voorframe zit in de ...Arend-Jan — 02:52 PM
electrische ondersteuning en probleem
Ik heb een Trident t...Status Quooh — 01:21 PM
M-racer beschadigd frame
Na mijn ongeluk zit ...Bob Hagendijk — 09:19 AM