|
Mijn CHR Carbon High Racer
|
Berichten: 1.003
Topics: 50
Lid sinds: May 2022
Bedankt: 9
2401 x bedankt in 939 berichten
(04-May-2026, 09:49 AM)Wim -de roetsende schreef: (29-Apr-2026, 03:09 PM)Bob Hagendijk schreef: Ik heb contact met M5 over een grote bagagebak, dat wil ik op korte termijn want als ik weer naar mijn werk zou gaan moet ik kleren, eten etc mee kunnen nemen.
ZoefZoef biedt er ook eentje te koop aan voor €350,-
Misschien zit er nog een forum-korting in. Er zit wel een gat in die er niet in hoort
https://ligfiets.net/advertisements/20728
Ik had er al 1 bij M5 besteld, als het goed is woensdag in huis! Is de nieuwe 57L variant, die vind ik qua lijnen erg mooi bij de CHR passen. Is een flink stuk duurder dan die van Zoefzoef, maar past erg mooi bij de CHR vind ik.
|
| Berichten in dit topic |
RE: Mijn CHR Carbon High Racer - door Bob Hagendijk - 05-May-2026, 12:38 AM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Milan 4.2
|
|
kon het kettingwiel...Arend-Jan — 11:49 PM |
|
Milan 4.2
|
| Herkenbaar dat inpak...Jeroen S — 11:17 PM |
|
Drive by wire...
|
| Misschien kan ie opg...Jeroen S — 11:09 PM |
|
Verkeersborden, anders dan de standaard...
|
| Denk dat de omleidin...Jeroen S — 11:05 PM |
|
Milan 4.2
|
| kon het kettingwielt...Gideonaut — 10:59 PM |
|
Milan 4.2
|
| Tussentijdse inspect...Arend-Jan — 10:04 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
..ik in een heerli...Wim -de roetsende — 04:25 PM |
|
Drive by wire...
|
| Sturen met een kabel...Wim -de roetsende — 04:06 PM |
|
wat ze zeggen
|
| Papa, papa! Hij zwee...datakneder — 11:58 AM |
|
Drive by wire...
|
| Ik kwam onderweg dez...datakneder — 11:54 AM |
|
Milan 4.2
|
| Heb zitten pielen me...Arend-Jan — 11:34 AM |
|
Verkeersborden, anders dan de standaard...
|
|
Ook een mooie waar...Boyd Maduro — 10:48 AM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Hahaha, tellen in de...gideon — 05:31 AM |
|
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
|
|
Fout. Het is een...Hoekie — 01:01 AM |
|
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
|
| Dit is een forum dat...Willeke_IGKT — 12:59 AM |
|
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
|
|
Chatgpt heb ik g...Hoekie — 12:47 AM |
|
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
|
|
Fout. Het is een K...365cycle — 12:17 AM |
|