Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
#15
Mooie tips.

Langs de N355 lijkt wel en goed doorij fietspad te liggen. Of vergis ik me?

Heb er net een van Esonstad naar Zuidhorn gemaakt. Over fietspad links van grijpskerk.
https://1drv.ms/u/c/bdfa96de06cd7063/IQC...M?e=SiRfCo
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door Hoekie - 01-Apr-2026, 03:27 PM
RE: Route tips gevraagd: noordelijk FR GR - door TimSch - 01-Apr-2026, 04:06 PM
RE: Route tips gevraagd: noordelijk FR GR - door melle z - 01-Apr-2026, 04:26 PM
RE: Route tips gevraagd: noordelijk FR GR - door Roepers - 01-Apr-2026, 06:39 PM
RE: Route tips gevraagd: noordelijk FR GR - door TimSch - 01-Apr-2026, 07:00 PM
RE: Route tips gevraagd: noordelijk FR GR - door Hoekie - 01-Apr-2026, 10:03 PM
RE: Route tips gevraagd: noordelijk FR GR - door Hoekie - 12-Apr-2026, 09:37 PM
RE: Route tips gevraagd: noordelijk FR GR - door TvWijk - 12-Apr-2026, 09:55 PM
RE: Route tips gevraagd: noordelijk FR GR - door TimSch - 12-Apr-2026, 10:26 PM
RE: Route tips gevraagd: noordelijk FR GR - door Hoekie - 13-Apr-2026, 01:48 PM
RE: Route tips gevraagd: noordelijk FR GR - door Roepers - 13-Apr-2026, 02:04 PM
RE: Route tips gevraagd: noordelijk FR GR - door Hoekie - 13-Apr-2026, 03:47 PM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door Hoekie - 13-Jun-2026, 12:34 AM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door Hoekie - 13-Jun-2026, 10:48 AM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door Hoekie - 13-Jun-2026, 03:17 PM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door Hoekie - 13-Jun-2026, 07:52 PM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door TimSch - 13-Jun-2026, 09:40 PM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door Hoekie - 13-Jun-2026, 10:04 PM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door arnovelo - 13-Jun-2026, 10:37 PM
RE: Route tips gevraagd: Goes Esonstad - door Hoekie - 13-Jun-2026, 11:08 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Ziet er goed uit. ...Arend-Jan — 01:53 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Epoxy is natuurlijk ...Jeroen S — 01:17 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben er vrij zeker...Hardloper — 01:07 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Klaprozen zijn n...PieterTrapt — 10:06 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Intussen ben ik er z...qv-tester — 09:47 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
 Ik vertrouw niet ...365cycle — 09:46 AM
Milan 4.2
Ziet er goed uit. Ik...Jeroen S — 07:42 AM
LOL
In de ogen van mijn...Bob Hagendijk — 12:17 AM
Milan 4.2
Zo, en na een paar u...Arend-Jan — 11:45 PM
LOL
Wel creatief voor me...Bobslee — 11:11 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vandaag maar weer ee...Jeroen S — 10:38 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
...........bij...Hardloper — 09:26 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
...........bij een...ZoefZoef — 08:36 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
...........bij een...Wim -de roetsende — 08:07 PM
LOL
Zondag 5 juli rijden...Wim -de roetsende — 07:31 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik was maar een stuk...Hardloper — 07:17 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Afgelopen donderdag:...LigfietsWilsum — 06:28 PM