Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Optima orca goede beginnersfiets?
#21
(22-Sep-2024, 09:50 PM)365cycle schreef: Ik rijd eigenlijk meestal zo dat ik mezelf overeind rem.

Dit deed ik zelfs met de lage Fujin. Is juist heel ontspannend.


Liggend op het stoeltje kan ik met de CHR ook niet beide voeten (plat) op de grond zetten, maar dat hoeft ook niet vind ik.

Een te hoge ligfiets vind ik echter ook niet prettig. Als ik rechtop ga zitten, dan wil ik wel met beide voeten de grond aan kunnen raken.
Met de Seiran en de M5-SP559 lukte dat niet. Heb ik ook om die reden weer verkocht.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle


Berichten in dit topic
Optima orca goede beginnersfiets? - door bucovaina - 18-Sep-2024, 09:52 PM
RE: Optima orca goede beginnersfiets? - door Lopopodium - 18-Sep-2024, 10:59 PM
RE: Optima orca goede beginnersfiets? - door Chepap - 19-Sep-2024, 03:44 AM
RE: Optima orca goede beginnersfiets? - door bucovaina - 19-Sep-2024, 06:28 AM
RE: Optima orca goede beginnersfiets? - door Jeroen S - 19-Sep-2024, 07:41 AM
RE: Optima orca goede beginnersfiets? - door bucovaina - 19-Sep-2024, 08:16 AM
RE: Optima orca goede beginnersfiets? - door Lopopodium - 19-Sep-2024, 11:02 PM
RE: Optima orca goede beginnersfiets? - door De tovenaar - 20-Sep-2024, 09:22 AM
RE: Optima orca goede beginnersfiets? - door datakneder - 20-Sep-2024, 10:08 AM
RE: Optima orca goede beginnersfiets? - door Tijanus - 20-Sep-2024, 10:40 AM
RE: Optima orca goede beginnersfiets? - door Bianca F - 22-Sep-2024, 07:12 PM
RE: Optima orca goede beginnersfiets? - door 365cycle - 22-Sep-2024, 08:06 PM
RE: Optima orca goede beginnersfiets? - door datakneder - 22-Sep-2024, 09:18 PM
RE: Optima orca goede beginnersfiets? - door Lopopodium - 22-Sep-2024, 09:28 PM
RE: Optima orca goede beginnersfiets? - door 365cycle - 22-Sep-2024, 09:50 PM
RE: Optima orca goede beginnersfiets? - door Wim -de roetsende - 23-Sep-2024, 06:28 AM
RE: Optima orca goede beginnersfiets? - door ZoefZoef - 22-Sep-2024, 10:05 PM
RE: Optima orca goede beginnersfiets? - door 365cycle - 22-Sep-2024, 11:30 PM
RE: Optima orca goede beginnersfiets? - door Lopopodium - 22-Sep-2024, 10:08 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
.... Antwoord: &q...TimSch — 04:04 PM
wat ze zeggen
Van een scooteraar d...365cycle — 02:25 PM
Verkeersborden, anders dan de standaard...
Herkenbare strateg...365cycle — 02:24 PM
Drive by wire...
Sturen met een kab...365cycle — 02:22 PM
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
Mijn huidige fiets...365cycle — 02:15 PM
Milan 4.2
De GT die ik had w...365cycle — 02:06 PM
Spammers
Wat een ellende ze...Wim -de roetsende — 10:16 AM
Milan 4.2
Tja, dan krijg je ee...Jeroen S — 10:05 AM
Milan 4.2
:D hoe moeilij...Wim -de roetsende — 10:04 AM
Verkeersborden, anders dan de standaard...
Melden jullie al dit...Wim -de roetsende — 09:56 AM
Verkeersborden, anders dan de standaard...
In het geval van dit...Willeke_IGKT — 09:51 AM
Verkeersborden, anders dan de standaard...
Herkenbare strategie...Niels van der Wal — 09:18 AM
Verkeersborden, anders dan de standaard...
Er hing in Velsen No...Willeke_IGKT — 08:34 AM
Milan 4.2
kon het kettingwiel...Arend-Jan — 11:49 PM
Milan 4.2
Herkenbaar dat inpak...Jeroen S — 11:17 PM
Drive by wire...
Misschien kan ie opg...Jeroen S — 11:09 PM
Verkeersborden, anders dan de standaard...
Denk dat de omleidin...Jeroen S — 11:05 PM