|
Verschillen challenge hurricane
|
Berichten: 465
Topics: 25
Lid sinds: Mar 2024
Bedankt: 2070
1183 x bedankt in 459 berichten
(20-Feb-2025, 06:17 PM)Wim -de roetsende schreef: (20-Feb-2025, 12:18 PM)Boyd Maduro schreef: (21-Jun-2024, 10:40 PM)Wim -de roetsende schreef: Was dus eerst een onderstuur zie ik. Geen last van dat bewegende deel tijdens het fietsen?
Nee, dat zit ruim onder je benen
Ook niet als je er links naast loopt en dan het stuur naar links draait, zodat de buis van het onderstuur onder het frame richting jouw benen beweegt?
Waarom zou je deze buis behouden? Of ga je er ooit nog een onderstuur versie van maken?
Nope, Dan zit die (een stuk) verder naar voren.
Waarom zou ik het eraf halen  zit me niet in de weg en wie weet zet ik er ooit nog eens een onderstuur op. (Denk het niet maar als ik een keer in een gekke bui ben dan kan het wel)
Belangrijker: dit zit er op en iets anders kost geld en moeite
|
| Berichten in dit topic |
RE: Verschillen challenge hurricane - door Boyd Maduro - 20-Feb-2025, 11:22 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Milan 4.2
|
|
kon het kettingwiel...Arend-Jan — 11:49 PM |
|
Milan 4.2
|
| Herkenbaar dat inpak...Jeroen S — 11:17 PM |
|
Drive by wire...
|
| Misschien kan ie opg...Jeroen S — 11:09 PM |
|
Verkeersborden, anders dan de standaard...
|
| Denk dat de omleidin...Jeroen S — 11:05 PM |
|
Milan 4.2
|
| kon het kettingwielt...Gideonaut — 10:59 PM |
|
Milan 4.2
|
| Tussentijdse inspect...Arend-Jan — 10:04 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
..ik in een heerli...Wim -de roetsende — 04:25 PM |
|
Drive by wire...
|
| Sturen met een kabel...Wim -de roetsende — 04:06 PM |
|
wat ze zeggen
|
| Papa, papa! Hij zwee...datakneder — 11:58 AM |
|
Drive by wire...
|
| Ik kwam onderweg dez...datakneder — 11:54 AM |
|
Milan 4.2
|
| Heb zitten pielen me...Arend-Jan — 11:34 AM |
|
Verkeersborden, anders dan de standaard...
|
|
Ook een mooie waar...Boyd Maduro — 10:48 AM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Hahaha, tellen in de...gideon — 05:31 AM |
|
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
|
|
Fout. Het is een...Hoekie — 01:01 AM |
|
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
|
| Dit is een forum dat...Willeke_IGKT — 12:59 AM |
|
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
|
|
Chatgpt heb ik g...Hoekie — 12:47 AM |
|
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
|
|
Fout. Het is een K...365cycle — 12:17 AM |
|