|
De Waterlandse Liggers
|
Berichten: 874
Topics: 34
Lid sinds: Aug 2018
Bedankt: 421
1003 x bedankt in 412 berichten
Op 25 april, op het moment van schrijven gisteren, reden we met de Waterlandse Liggers, 11 man sterk (3 x DF, 2x Quest, 2 x Bülk, 1 x Milan, 1 x Tuna, 1 x Snoek en de Different) langs de tulpen van West-Friesland. Het fietsweer was ideaal, de lunch lekker en het aantal lekke banden bleef beperkt tot 1.
Zaterdag 23 mei rijden we weer, traditiegetrouw in deze maand om het Markermeer. Je bent van harte welkom!
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Quest 846 - Challenge Alize - Bülk 182 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
|
| Berichten in dit topic |
RE: De Waterlandse Liggers - door GertBr - 26-Apr-2026, 10:23 AM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
LOL
|
|
In de ogen van mijn...Bob Hagendijk — 12:17 AM |
|
Milan 4.2
|
| Zo, en na een paar u...Arend-Jan — 11:45 PM |
|
LOL
|
| Wel creatief voor me...Bobslee — 11:11 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Vandaag maar weer ee...Jeroen S — 10:38 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
...........bij...Hardloper — 09:26 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
...........bij een...ZoefZoef — 08:36 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
...........bij een...Wim -de roetsende — 08:07 PM |
|
LOL
|
| Zondag 5 juli rijden...Wim -de roetsende — 07:31 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Ik was maar een stuk...Hardloper — 07:17 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Afgelopen donderdag:...LigfietsWilsum — 06:28 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Ik vanmiddag mijn fi...datakneder — 06:19 PM |
|
Milan 4.2
|
| Vandaag heb ik Milan...gideon — 05:35 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Omdat ik weer energi...Bob Hagendijk — 04:53 PM |
|
Ritjes van Atrike
|
| Zoals elders vermeld...Atrike — 04:26 PM |
|
Milan 4.2
|
| Voorframe zit in de ...Arend-Jan — 02:52 PM |
|
electrische ondersteuning en probleem
|
| Ik heb een Trident t...Status Quooh — 01:21 PM |
|
M-racer beschadigd frame
|
| Na mijn ongeluk zit ...Bob Hagendijk — 09:19 AM |
|