Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Druk, druk en nog eens druk.
#9
Een druk setje heb ik (ITer inclusief programmeurkunsten) ook gehad.
Initieel vond ik het ook leuk, grappig, maar ik heb ze er weer afgehaald.

Nog afgezien dat ik steeds minder met Big Data heb, understatement, laat staan een koppeling met grossier Google, bleek het in de praktijk net zo makkelijk om ff in de banden te knijpen. Daar wordt je bovendien steed beter in.

Maar het is zeker leuk dat je je ervaring met ons deelt! En voor jou kan het altijd toegevoegde waarde geven natuurlijk.

En ja, ik heb al meer weer weggedaan omdat het leuk leek en een toegevoegde waarde zou kunnen hebben, maar die in de praktijk te beperkt bleek en/of ook weer de nodige nadelen bleek te hebben. Van drones tot bestuurbare ballen (Sphero, wie 'm wil hebben, mag 'm op komen halen) en van smartwatches tot uitgebreide domotica tot AR/VR/MR.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Druk, druk en nog eens druk. - door campr23 - 13-May-2020, 08:02 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door ErikvanD - 13-May-2020, 08:29 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door campr23 - 13-May-2020, 08:46 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door ErikvanD - 13-May-2020, 09:01 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door campr23 - 13-May-2020, 09:12 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door campr23 - 14-May-2020, 05:29 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door campr23 - 14-May-2020, 08:23 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door Fietsbennie - 14-May-2020, 10:45 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door Hoekie - 14-May-2020, 11:49 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door campr23 - 15-May-2020, 08:18 AM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door campr23 - 16-May-2020, 11:02 AM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door Jurrien - 16-May-2020, 11:28 AM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door campr23 - 17-May-2020, 04:10 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door campr23 - 17-May-2020, 05:21 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door campr23 - 18-May-2020, 04:21 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door campr23 - 22-May-2020, 04:52 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door Hoekie - 03-Aug-2020, 11:43 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM