Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Druk, druk en nog eens druk.
#3
(13-May-2020, 08:29 PM)ErikvanD schreef: Erg leuk! Ik hou wel van dat soort gadgets Smile
Mag ik vragen wat dat kost?
Ik heb ongeveer 60 euro betaald, maar ik heb ze nu al een stuk goedkoper gezien. Undecided  Les voor de volgende keer, eerst even goed kijken..

Ik heb ze nu bij Ali voor 24 euro gezien (voor 4). Banggood doet ze voor 41 (voor 4), Op Amazon gevonden voor 31 (per vier). Ze zijn ook niet erg spannend, simpel apparaatje.

Enige waar ik me nog een beetje zorgen over maak is het gewicht en de balans van de banden. De sensor weegt 9gr en de contramoer 3gr. Totaal 12gr.

Ben benieuwd wat dat doet bij 60km/u qua wielbalans.

Bij 50km/u nog niks gemerkt op het achterwiel.

Volgens de site doen ze het 5-8 jaar bij 40km/dag. Geloof er niks van, we zien wel.. Enige wat je wel moet doen is ze niet achterlaten op de weg net als ventieldopjes (bij een binnenbanden wissel o.i.d.). Daar zijn ze nou net iets te duur voor. Ben ook wel benieuwd of de contramoer echt nodig is.

<edit>:
Het lijkt erop dat de contramoer alleen tegen diefstal is:
[Afbeelding: 61WCSzXPLnL._AC_SL1001_.jpg]
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Druk, druk en nog eens druk. - door campr23 - 13-May-2020, 08:02 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door ErikvanD - 13-May-2020, 08:29 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door campr23 - 13-May-2020, 08:46 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door ErikvanD - 13-May-2020, 09:01 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door campr23 - 13-May-2020, 09:12 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door campr23 - 14-May-2020, 05:29 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door campr23 - 14-May-2020, 08:23 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door Fietsbennie - 14-May-2020, 10:45 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door Hoekie - 14-May-2020, 11:49 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door campr23 - 15-May-2020, 08:18 AM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door campr23 - 16-May-2020, 11:02 AM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door Jurrien - 16-May-2020, 11:28 AM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door campr23 - 17-May-2020, 04:10 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door campr23 - 17-May-2020, 05:21 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door campr23 - 18-May-2020, 04:21 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door campr23 - 22-May-2020, 04:52 PM
RE: Druk, druk en nog eens druk. - door Hoekie - 03-Aug-2020, 11:43 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM