Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kuiten?
#33
In mijn geval is het eigenlijk heel simpel.

Roeien zonder in te klikken is zo goed als onmogelijk. Een stukje van 100m gaat misschien nog lukken, maar veel verder niet. Je moet dan namelijk je voet achter het pedaal haken om het terug te kunnen trekken.

In de QuestXS wil je ook niet fietsen zonder in te klikken. Als je voet van het pedaal schiet, dan loop je kans je achillespees af te scheuren aan de rand van het voetengat.

Op de Seiran fiets ik soms ingeklikt, meestal niet. Ik fiets daar meestal geen lange afstanden mee. Zou ik iets verder gaan, dan zou ik wel mijn fietsschoenen aan doen.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Kuiten? - door Escafon - 12-Apr-2017, 01:04 PM
RE: Kuiten? - door Roepers - 12-Apr-2017, 01:54 PM
RE: Kuiten? - door Frank - 12-Apr-2017, 03:38 PM
RE: Kuiten? - door Wim -de roetsende - 12-Apr-2017, 06:59 PM
RE: Kuiten? - door Escafon - 12-Apr-2017, 07:32 PM
RE: Kuiten? - door Roef Veerman - 18-Dec-2017, 02:17 PM
RE: Kuiten? - door Wim -de roetsende - 12-Apr-2017, 08:06 PM
RE: Kuiten? - door Escafon - 16-Apr-2017, 07:45 AM
RE: Kuiten? - door PietV* - 16-Apr-2017, 10:58 AM
RE: Kuiten? - door Wim -de roetsende - 16-Apr-2017, 11:20 AM
RE: Kuiten? - door Escafon - 19-Apr-2017, 07:09 PM
RE: Kuiten? - door michiel - 20-Apr-2017, 08:00 PM
RE: Kuiten? - door Wim -de roetsende - 20-Apr-2017, 08:25 PM
RE: Kuiten? - door PietV* - 21-Apr-2017, 11:24 AM
RE: Kuiten? - door michiel - 21-Apr-2017, 06:05 PM
RE: Kuiten? - door Wim -de roetsende - 21-Apr-2017, 07:01 PM
RE: Kuiten? - door Wim -de roetsende - 21-Apr-2017, 10:18 PM
RE: Kuiten? - door ErikvanD - 19-May-2017, 10:49 AM
RE: Kuiten? - door Wim -de roetsende - 19-May-2017, 11:27 AM
RE: Kuiten? - door ErikvanD - 19-May-2017, 11:39 AM
RE: Kuiten? - door pietermels1979 - 21-May-2017, 10:14 PM
RE: Kuiten? - door Lopopodium - 19-May-2017, 12:21 PM
RE: Kuiten? - door ErikvanD - 19-May-2017, 01:10 PM
RE: Kuiten? - door PietV* - 19-May-2017, 04:54 PM
RE: Kuiten? - door Hans58 - 19-May-2017, 01:37 PM
RE: Kuiten? - door Wim -de roetsende - 19-May-2017, 01:49 PM
RE: Kuiten? - door Roepers - 19-May-2017, 03:50 PM
RE: Kuiten? - door Marloes - 19-May-2017, 04:07 PM
RE: Kuiten? - door ErikvanD - 19-May-2017, 05:13 PM
RE: Kuiten? - door Roepers - 19-May-2017, 05:26 PM
RE: Kuiten? - door PietV* - 19-May-2017, 05:56 PM
RE: Kuiten? - door Lopopodium - 19-May-2017, 09:39 PM
RE: Kuiten? - door PietV* - 20-May-2017, 07:44 AM
RE: Kuiten? - door ErikvanD - 20-May-2017, 10:24 AM
RE: Kuiten? - door Wim -de roetsende - 20-May-2017, 10:37 AM
RE: Kuiten? - door Marloes - 20-May-2017, 11:10 AM
RE: Kuiten? - door gideon - 20-May-2017, 01:23 PM
RE: Kuiten? - door PietV* - 20-May-2017, 01:24 PM
RE: Kuiten? - door ErikvanD - 21-May-2017, 10:27 PM
RE: Kuiten? - door PietV* - 18-Dec-2017, 08:30 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Mijn CHR Carbon High Racer
Een container frames...ZoefZoef — 11:23 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gisteren was het in ...Wim -de roetsende — 11:23 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
En als je dat gaat d...Arend-Jan — 10:45 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Met gas lassen is be...melle z — 10:40 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Ik wil gewoon staal/...Jeroen S — 10:18 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Maar advies blijft, ...melle z — 10:16 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft...Hardloper — 09:54 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de f...Wim -de roetsende — 09:27 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft e...Wim -de roetsende — 09:24 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Welk materiaal wil j...Hardloper — 09:07 AM
Banden, banden en nog eens banden
4000 vind ik nog...TimSch — 08:43 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Een MIG lasapparaat ...melle z — 08:39 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Uit ervaring kan ik ...Gideonaut — 12:30 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Heel lang geleden he...Jeroen S — 12:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op het werk is de ko...Jeroen S — 11:51 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de fra...liggende daan — 11:42 PM
Marco's ligfietstochten
Ook mijn laatste ont...Roepers — 09:10 PM