Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hello ligfietserts
#9
[Afbeelding: 37654251mk.jpg]

Kiek, doar he-j 't stelletje.

De magneet zegt trouwens dat de Zephyr niet van rvs is.

De Nazca heb ik al een jaar of 3 of 4 en die bevalt me uitstekend, qua ergonomie en ook kwaliteit van frame en onderdelen.

De Zephyr heb ik afgelopen januari gekocht, daar heb ik door weer en virus weinig op gereden. Wat ik al wel gemerkt heb is dat het zitje me niet echt lekker past, blijkbaar ben ik te groot voor zulks. Ook de afmontage is tamelijk, euh, teleurstellend. Eerst maar eens de handjes vies maken en kijken of ik een en ander naar mijn zin kan krijgen. Want ik wil wel graag laag racen. :-)

Oh, en omdat het kan ook nog een plaatje van mijn vorige ligfiets.
[Afbeelding: 38504857nn.jpg]
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Hello ligfietserts - door voodoo - 29-Apr-2020, 10:19 PM
RE: Hello ligfietserts - door Roepers - 29-Apr-2020, 10:31 PM
RE: Hello ligfietserts - door ErikvanD - 29-Apr-2020, 11:20 PM
RE: Hello ligfietserts - door PietV* - 30-Apr-2020, 07:11 AM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 30-Apr-2020, 11:56 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 30-Apr-2020, 06:40 PM
RE: Hello ligfietserts - door Jurrien - 01-May-2020, 10:42 AM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 01-May-2020, 11:21 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 10-May-2020, 08:22 PM
RE: Hello ligfietserts - door pflipp - 29-May-2020, 08:05 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 29-May-2020, 10:28 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 03-Jul-2020, 08:21 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 06-Jul-2020, 10:08 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 06-Jul-2020, 10:11 PM
RE: Hello ligfietserts - door Fietsbennie - 06-Jul-2020, 10:23 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 07-Jul-2020, 10:06 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 07-Jul-2020, 10:08 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 07-Jul-2020, 10:12 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 15-Jul-2020, 05:19 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 15-Jul-2020, 05:59 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 15-Jul-2020, 06:17 PM
RE: Hello ligfietserts - door Hoekie - 15-Jul-2020, 07:26 PM
RE: Hello ligfietserts - door Fietsbennie - 15-Jul-2020, 09:30 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 15-Jul-2020, 10:18 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 16-Jul-2020, 07:57 PM
RE: Hello ligfietserts - door Bart Verbeek - 16-Jul-2020, 09:56 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 16-Jul-2020, 09:28 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 16-Jul-2020, 09:48 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 16-Jul-2020, 10:03 PM
RE: Hello ligfietserts - door Bart Verbeek - 16-Jul-2020, 10:23 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 17-Jul-2020, 08:13 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 03-Sep-2020, 08:05 PM
RE: Hello ligfietserts - door Roepers - 03-Sep-2020, 10:38 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 03-Sep-2020, 10:54 PM
RE: Hello ligfietserts - door GertBr - 04-Sep-2020, 09:11 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 04-Sep-2020, 09:40 AM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 04-Sep-2020, 10:49 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 05-Sep-2020, 08:01 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 05-Sep-2020, 09:57 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2020, 12:29 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM