Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kuiten?
#25
Als je de fietskilometers ook wilt gebruiken om het hardlopen te verbeteren moet je zo snel mogelijk met klikpedalen gaan rijden en meteen leren mooi 'rond' te trappen, want dan train je niet alleen je kuiten maar ook je hamstrings omdat je zowel duwt als trekt. Bouw het langzaam op en rij ook altijd even rustig warm, want hamstringblessures kunnen heel vervelend zijn. Voor het beste effect moet je daarna wel een beetje doorfietsen, maar ik kan je uit ervaring verzekeren dat je hardlooptijden enorm zullen verbeteren.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Kuiten? - door Escafon - 12-Apr-2017, 01:04 PM
RE: Kuiten? - door Roepers - 12-Apr-2017, 01:54 PM
RE: Kuiten? - door Frank - 12-Apr-2017, 03:38 PM
RE: Kuiten? - door Wim -de roetsende - 12-Apr-2017, 06:59 PM
RE: Kuiten? - door Escafon - 12-Apr-2017, 07:32 PM
RE: Kuiten? - door Roef Veerman - 18-Dec-2017, 02:17 PM
RE: Kuiten? - door Wim -de roetsende - 12-Apr-2017, 08:06 PM
RE: Kuiten? - door Escafon - 16-Apr-2017, 07:45 AM
RE: Kuiten? - door PietV* - 16-Apr-2017, 10:58 AM
RE: Kuiten? - door Wim -de roetsende - 16-Apr-2017, 11:20 AM
RE: Kuiten? - door Escafon - 19-Apr-2017, 07:09 PM
RE: Kuiten? - door michiel - 20-Apr-2017, 08:00 PM
RE: Kuiten? - door Wim -de roetsende - 20-Apr-2017, 08:25 PM
RE: Kuiten? - door PietV* - 21-Apr-2017, 11:24 AM
RE: Kuiten? - door michiel - 21-Apr-2017, 06:05 PM
RE: Kuiten? - door Wim -de roetsende - 21-Apr-2017, 07:01 PM
RE: Kuiten? - door Wim -de roetsende - 21-Apr-2017, 10:18 PM
RE: Kuiten? - door ErikvanD - 19-May-2017, 10:49 AM
RE: Kuiten? - door Wim -de roetsende - 19-May-2017, 11:27 AM
RE: Kuiten? - door ErikvanD - 19-May-2017, 11:39 AM
RE: Kuiten? - door pietermels1979 - 21-May-2017, 10:14 PM
RE: Kuiten? - door Lopopodium - 19-May-2017, 12:21 PM
RE: Kuiten? - door ErikvanD - 19-May-2017, 01:10 PM
RE: Kuiten? - door PietV* - 19-May-2017, 04:54 PM
RE: Kuiten? - door Hans58 - 19-May-2017, 01:37 PM
RE: Kuiten? - door Wim -de roetsende - 19-May-2017, 01:49 PM
RE: Kuiten? - door Roepers - 19-May-2017, 03:50 PM
RE: Kuiten? - door Marloes - 19-May-2017, 04:07 PM
RE: Kuiten? - door ErikvanD - 19-May-2017, 05:13 PM
RE: Kuiten? - door Roepers - 19-May-2017, 05:26 PM
RE: Kuiten? - door PietV* - 19-May-2017, 05:56 PM
RE: Kuiten? - door Lopopodium - 19-May-2017, 09:39 PM
RE: Kuiten? - door PietV* - 20-May-2017, 07:44 AM
RE: Kuiten? - door ErikvanD - 20-May-2017, 10:24 AM
RE: Kuiten? - door Wim -de roetsende - 20-May-2017, 10:37 AM
RE: Kuiten? - door Marloes - 20-May-2017, 11:10 AM
RE: Kuiten? - door gideon - 20-May-2017, 01:23 PM
RE: Kuiten? - door PietV* - 20-May-2017, 01:24 PM
RE: Kuiten? - door ErikvanD - 21-May-2017, 10:27 PM
RE: Kuiten? - door PietV* - 18-Dec-2017, 08:30 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Mijn CHR Carbon High Racer
Een container frames...ZoefZoef — 11:23 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gisteren was het in ...Wim -de roetsende — 11:23 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
En als je dat gaat d...Arend-Jan — 10:45 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Met gas lassen is be...melle z — 10:40 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Ik wil gewoon staal/...Jeroen S — 10:18 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Maar advies blijft, ...melle z — 10:16 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft...Hardloper — 09:54 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de f...Wim -de roetsende — 09:27 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft e...Wim -de roetsende — 09:24 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Welk materiaal wil j...Hardloper — 09:07 AM
Banden, banden en nog eens banden
4000 vind ik nog...TimSch — 08:43 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Een MIG lasapparaat ...melle z — 08:39 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Uit ervaring kan ik ...Gideonaut — 12:30 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Heel lang geleden he...Jeroen S — 12:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op het werk is de ko...Jeroen S — 11:51 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de fra...liggende daan — 11:42 PM
Marco's ligfietstochten
Ook mijn laatste ont...Roepers — 09:10 PM