Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
12 speed op een Quest.
#26
Ja Wim, ik heb een denkfoutje of -fout gemaakt door geen rekening te houden met het aangrijpingspunt van de trekkende ketting op het ovale kettingblad.
Indien de ketting horizontaal aangrijpt op het kettingblad, dan is het verschil in het aantal graden circa 50.
Aangezien de trapas op een ligfiets vaak hoger ligt ten opzichte van de kettingloop, zal het verschil in graden meestal wat minder zijn. Verschil zal vaak circa 35 graden zijn.
Maar zeker geen 90 graden omdat liggend wordt gefietst.
Antwoord }
Bedankt door: Wim -de roetsende


Berichten in dit topic
12 speed op een Quest. - door campr23 - 17-Apr-2020, 08:36 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door ErikvanD - 17-Apr-2020, 09:27 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Wim -de roetsende - 17-Apr-2020, 10:20 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door PietV* - 17-Apr-2020, 10:21 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Roepers - 17-Apr-2020, 03:24 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Niels van der Wal - 17-Apr-2020, 05:56 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Fietsbennie - 17-Apr-2020, 05:15 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door PietV* - 17-Apr-2020, 08:10 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door ErikvanD - 17-Apr-2020, 09:44 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 20-Apr-2020, 04:46 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door ErikvanD - 20-Apr-2020, 07:20 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Roepers - 20-Apr-2020, 08:35 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 20-Apr-2020, 11:33 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door ErikvanD - 20-Apr-2020, 12:25 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Roepers - 20-Apr-2020, 06:44 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 21-Apr-2020, 10:01 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 22-Apr-2020, 04:49 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Roepers - 22-Apr-2020, 05:36 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Wim -de roetsende - 22-Apr-2020, 09:32 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door PietV* - 23-Apr-2020, 12:02 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Jurrien - 23-Apr-2020, 08:55 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door PietV* - 23-Apr-2020, 09:47 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Roepers - 23-Apr-2020, 10:01 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door PietV* - 23-Apr-2020, 10:20 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Wim -de roetsende - 23-Apr-2020, 10:03 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door PietV* - 23-Apr-2020, 10:59 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Jurrien - 24-Apr-2020, 08:18 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door PietV* - 24-Apr-2020, 09:23 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Wim -de roetsende - 24-Apr-2020, 06:07 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 24-Apr-2020, 06:55 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 25-Apr-2020, 08:45 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 25-Apr-2020, 02:01 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Bart Verbeek - 25-Apr-2020, 09:16 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 25-Apr-2020, 09:34 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Roepers - 25-Apr-2020, 09:36 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 25-Apr-2020, 09:51 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 04-Jun-2020, 05:03 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Fietsbennie - 04-Jun-2020, 07:31 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 07-Sep-2020, 09:53 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door 365cycle - 07-Sep-2020, 12:20 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Burley1979 - 10-Sep-2020, 02:52 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 10-Sep-2020, 04:15 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Burley1979 - 10-Sep-2020, 04:39 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Peter de Rond - 23-Dec-2020, 11:22 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door vdkraats - 11-Jan-2021, 06:41 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM