Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
12 speed op een Quest.
#20
(22-Apr-2020, 09:32 PM)Wim -de roetsende schreef: Op een ligfiets is je houding totaal anders en moet het tandwiel dus ook heel anders gemonteerd worden.

Een ovaal tandwiel wordt altijd hetzelfde gemonteerd. In een hoek van ongeveer 70 tot 80 graden tussen crank en de lange radius van het ovale blad. De stand of houding van de rijder doet niet ter zake.
https://www.youtube.com/watch?v=H0nGLBO44yY
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
12 speed op een Quest. - door campr23 - 17-Apr-2020, 08:36 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door ErikvanD - 17-Apr-2020, 09:27 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Wim -de roetsende - 17-Apr-2020, 10:20 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door PietV* - 17-Apr-2020, 10:21 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Roepers - 17-Apr-2020, 03:24 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Niels van der Wal - 17-Apr-2020, 05:56 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Fietsbennie - 17-Apr-2020, 05:15 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door PietV* - 17-Apr-2020, 08:10 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door ErikvanD - 17-Apr-2020, 09:44 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 20-Apr-2020, 04:46 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door ErikvanD - 20-Apr-2020, 07:20 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Roepers - 20-Apr-2020, 08:35 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 20-Apr-2020, 11:33 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door ErikvanD - 20-Apr-2020, 12:25 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Roepers - 20-Apr-2020, 06:44 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 21-Apr-2020, 10:01 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 22-Apr-2020, 04:49 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Roepers - 22-Apr-2020, 05:36 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Wim -de roetsende - 22-Apr-2020, 09:32 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door PietV* - 23-Apr-2020, 12:02 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Jurrien - 23-Apr-2020, 08:55 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door PietV* - 23-Apr-2020, 09:47 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Roepers - 23-Apr-2020, 10:01 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door PietV* - 23-Apr-2020, 10:20 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Wim -de roetsende - 23-Apr-2020, 10:03 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door PietV* - 23-Apr-2020, 10:59 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Jurrien - 24-Apr-2020, 08:18 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door PietV* - 24-Apr-2020, 09:23 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Wim -de roetsende - 24-Apr-2020, 06:07 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 24-Apr-2020, 06:55 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 25-Apr-2020, 08:45 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 25-Apr-2020, 02:01 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Bart Verbeek - 25-Apr-2020, 09:16 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 25-Apr-2020, 09:34 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Roepers - 25-Apr-2020, 09:36 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 25-Apr-2020, 09:51 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 04-Jun-2020, 05:03 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Fietsbennie - 04-Jun-2020, 07:31 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 07-Sep-2020, 09:53 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door 365cycle - 07-Sep-2020, 12:20 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Burley1979 - 10-Sep-2020, 02:52 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 10-Sep-2020, 04:15 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Burley1979 - 10-Sep-2020, 04:39 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Peter de Rond - 23-Dec-2020, 11:22 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door vdkraats - 11-Jan-2021, 06:41 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM