Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ook aan de ligfiets
#14
Ik heb ook erg brede voeten en heb een giga-zoektocht naar goede schoenen achter de rug.

Heeft ook behoorlijk wat geld gekost.

Qua gewone schoenen draag ik KEEN.

Fietsschoenen: 
Lake MX241 Endurance Wide. Ik heb eerst andere Lake schoenen gehad, maar deze passen veel beter.

Aangezien ik dus erg brede voeten heb, zoek ik eigenlijk altijd schoenen die breed genoeg zijn. Vaak zijn ze dan iets te groot, maar dat neem ik dan maar op de koop toe. Volgens Rik, de eigenaar en shoefitter van de Bikestore in Zutphen, is dit een verkeerde redenatie en moet je altijd schoenen zoeken die qua lengtemaat goed zijn, daarna ga je pas kijken naar de juiste breedte. "En als de schoen dan niet goed past en niet breed genoeg is?", vroeg ik toen. Zijn antwoord: "Dan heb je de verkeerde schoenen."

Zo kwamen hij en ik terecht bij de Lake MX241 Endurance Wide. Een in de breedte perfect passende schoen. Maar ja, we gingen eerst naar de lengte kijken. Oeps, meer dan een centimeter verschil.
Links: 27,1 cm lang en 11,3 cm breed
Rechts: 26,0 cm lang en 11,3 cm breed

Conclusie van Rik: Dan bestellen we links een maat 44 en rechts een maat 43. Dit kost je €50,- extra.
Normaal gesproken moet je dan gewoon 2 paar schoenen bestellen. Niet bij deze zaak. Chapeau!!!
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: BerendJ


Berichten in dit topic
Ook aan de ligfiets - door BerendJ - 18-Apr-2020, 12:13 AM
RE: Ook aan de ligfiets - door ErikvanD - 18-Apr-2020, 07:57 AM
RE: Ook aan de ligfiets - door Lopopodium - 18-Apr-2020, 11:29 AM
RE: Ook aan de ligfiets - door BerendJ - 18-Apr-2020, 02:19 PM
RE: Ook aan de ligfiets - door Wim -de roetsende - 18-Apr-2020, 12:01 PM
RE: Ook aan de ligfiets - door BerendJ - 18-Apr-2020, 03:20 PM
RE: Ook aan de ligfiets - door Wim -de roetsende - 18-Apr-2020, 04:17 PM
RE: Ook aan de ligfiets - door ErikvanD - 18-Apr-2020, 04:21 PM
RE: Ook aan de ligfiets - door GertBr - 18-Apr-2020, 10:05 PM
RE: Ook aan de ligfiets - door BerendJ - 18-Apr-2020, 10:20 PM
RE: Ook aan de ligfiets - door Fietsbennie - 18-Apr-2020, 10:26 PM
RE: Ook aan de ligfiets - door BerendJ - 18-Apr-2020, 10:36 PM
RE: Ook aan de ligfiets - door GertBr - 18-Apr-2020, 10:27 PM
RE: Ook aan de ligfiets - door Wim -de roetsende - 18-Apr-2020, 10:45 PM
RE: Ook aan de ligfiets - door Bart Verbeek - 19-Apr-2020, 08:10 PM
RE: Ook aan de ligfiets - door Wim -de roetsende - 19-Apr-2020, 09:21 PM
RE: Ook aan de ligfiets - door Roepers - 19-Apr-2020, 04:30 PM
RE: Ook aan de ligfiets - door Burley1979 - 11-Sep-2020, 09:23 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM