Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Man zoekt Fiets
#13
Zo, ik ben op 't werk Rolleyes (Inmiddels alweer een tijdje.)

Niet te geloven hoeveel kak zo'n ding aantrekt! Vandaag eerst in de poort een kattendrol (vraag me niet hoe ik dat weet) op het linkerpedaal. Deze lekker bij het stoppen en starten overal over mijn schoen uitgesmeerd. Om de hoek voor het werk de ketting eraf, en bij het opleggen natuurlijk het pedaal vastgepakt. Bij het schoonmaken in het gras, hondendrol op rechts! Angry

Vermoedelijk trekt het scheurijzer zelfs nog ongelegde poep aan, want menig keffer bewoog zich onderweg panisch blaffend in mijn richting!

Die ketting was vermoedelijk 'mijn eigen schuld'. Ik vond het maar gek dat deze vooraan bij het kruisen van de aanvoerende kettingbuis hier contact mee maakt, dus ik had de laatste bovenop het 'huisje' van de kettinggeleider gelegd. Dit creëert dan natuurlijk weer wrijving binnenin die buis, waardoor deze losschiet uit zijn (deels verteerde) bevestiging en de ketting uit het voorblad tilt. (Volgt u het nog?)

Snel was ik ook nog niet; het is wennen en mijn veels te stijve rug moet leren ontspannen (mooi). Andere kleine spiergroepen worden aangesproken, en dit nu ook meer dan strikt noodzakelijk. Ik vermoed dat ik straks de terugreis wel weer aandurf. En dan maar eens een bezem door de brandgang halen. Zal me een vruchtbare compost opleveren..!
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Man zoekt Fiets - door pflipp - 29-Jan-2020, 12:31 AM
RE: Man zoekt Fiets - door Victorrinia - 30-Jan-2020, 10:49 PM
RE: Man zoekt Fiets - door PietV* - 31-Jan-2020, 09:19 AM
RE: Man zoekt Fiets - door pflipp - 31-Jan-2020, 11:32 AM
RE: Man zoekt Fiets - door ErikvanD - 31-Jan-2020, 11:38 AM
RE: Man zoekt Fiets - door Roepers - 31-Jan-2020, 01:20 PM
RE: Man zoekt Fiets - door ErikvanD - 31-Jan-2020, 02:33 PM
RE: Man zoekt Fiets - door Roepers - 31-Jan-2020, 03:49 PM
RE: Man zoekt Fiets - door pflipp - 02-Feb-2020, 06:24 PM
RE: Man zoekt Fiets - door ErikvanD - 02-Feb-2020, 06:37 PM
RE: Man zoekt Fiets - door Fietsbennie - 02-Feb-2020, 07:36 PM
RE: Man zoekt Fiets - door pflipp - 04-Feb-2020, 02:17 PM
RE: Man zoekt Fiets - door pflipp - 05-Feb-2020, 11:37 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM