Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Beslagen spiegels en windscherm
#12
(21-Sep-2019, 11:09 PM)Roef Veerman schreef: ...Je kunt ook een gat in je vizier maken. Zoals Reinier heeft bedacht...

En dat heb ik van het weekend gedaan. Aftekenen, gaatje boren, knippen met de keukenschaar, voorzichtig de randjes schuren...

Vanmorgen in de mist het resultaat in de praktijk kunnen testen. Geweldig! Vrij zicht naar voren door een beslagen vizier en geen extra wind in je gezicht. Ben blij dat ik het gedaan heb.

[Afbeelding: 126-E844-B-132-E-4853-9-D94-CD796579-CB1-E.jpg]

[Afbeelding: FA106-A79-B431-47-CB-9-A19-371564-A4-B6-B9.jpg]

Foto’s zijn niet vanmorgen genomen  Smile
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Quest 846 - Challenge Alize - Bülk 182 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen) 
Antwoord }
Bedankt door: emgaron


Berichten in dit topic
Beslagen spiegels en windscherm - door GertBr - 20-Sep-2019, 10:00 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Fietsbennie - 20-Sep-2019, 10:24 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door GertBr - 20-Sep-2019, 10:48 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door GertBr - 21-Sep-2019, 09:20 AM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Lopopodium - 20-Sep-2019, 10:37 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Bart Verbeek - 21-Sep-2019, 06:13 AM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door 365cycle - 14-Oct-2020, 11:31 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door PietV* - 21-Sep-2019, 07:26 AM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Hoekie - 21-Sep-2019, 12:03 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door amararock - 21-Sep-2019, 12:33 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Frutsel - 21-Sep-2019, 05:35 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Roef Veerman - 21-Sep-2019, 11:09 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door GertBr - 25-Nov-2019, 07:15 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door berth9999 - 14-Oct-2020, 10:23 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Bart Verbeek - 25-Nov-2019, 08:31 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door GertBr - 25-Nov-2019, 08:40 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Fietsbennie - 25-Nov-2019, 09:11 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door GertBr - 15-Oct-2020, 09:47 AM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door berth9999 - 16-Oct-2020, 11:30 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door 365cycle - 17-Oct-2020, 12:16 AM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door berth9999 - 17-Oct-2020, 12:14 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door berth9999 - 22-Oct-2020, 11:49 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Bart Verbeek - 17-Oct-2020, 12:31 AM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door 365cycle - 17-Oct-2020, 08:48 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Coen__ - 17-Oct-2020, 10:06 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Bart Verbeek - 17-Oct-2020, 10:22 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door PietV* - 18-Oct-2020, 08:17 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM