Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Keuzes, keuzes...
#22
Eindelijk even tijd voor een berichtje...

Vrijdag heb ik de fiets opgehaald in Zoetermeer en ben ik naar Delft gefietst, waar ik bij een vriend heb gelogeerd. Dat was 15 km met forse wind tegen. Het viel me op hoe licht de fiets was en hoe snel ook. Zonder heel veel inspanning reed ik tegen de wind in met 26 tot 28 km/uur. Dat hoef ik met mijn andere fietsen echt niet te proberen.

De kettingbladen voor zien er wel wat versleten uit, de cassette achter is als nieuw. Zaterdag toen ik thuis kwam heb ik er gelijk klikpedalen op gezet en wat plekjes waar de lak was weggeschuurd opnieuw gespoten.

[Afbeelding: Twitter-20191025-175014.jpg]

[Afbeelding: ligfiets-in-trein.jpg]

De fiets heeft een carbon neuspijp en voelt heel licht. Het stoeltje is minder comfortabel dan de zitting op mijn ICE Sprint, omdat ie een stuk smaller is, maar zit nog steeds comfortabel. Schakelen gaat heel soepel, de remmen zijn ook uitstekend.

Fietsen op deze fiets is wel even wennen voor mij, want ik ben een onderstuur gewend. In het begin fietste het nog wat wiebelig. Vanmiddag heb ik waarschijnlijk wel wat tijd om even een uurtje of twee te gaan fietsen om even verder te wennen.
Antwoord }
Bedankt door: emgaron


Berichten in dit topic
Keuzes, keuzes... - door Atrike - 21-Oct-2019, 10:53 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door ErikvanD - 21-Oct-2019, 10:59 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 21-Oct-2019, 11:01 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door ErikvanD - 21-Oct-2019, 11:10 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door Lopopodium - 21-Oct-2019, 10:49 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Fietsbennie - 21-Oct-2019, 11:34 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Bart Verbeek - 21-Oct-2019, 11:36 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 22-Oct-2019, 09:03 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door PietV* - 22-Oct-2019, 01:38 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 22-Oct-2019, 02:40 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Wim -de roetsende - 22-Oct-2019, 03:47 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Lopopodium - 22-Oct-2019, 11:23 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door GertBr - 23-Oct-2019, 10:47 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 24-Oct-2019, 09:24 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door Wim -de roetsende - 24-Oct-2019, 05:56 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 24-Oct-2019, 09:12 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Lopopodium - 24-Oct-2019, 10:44 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 25-Oct-2019, 10:13 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door Wim -de roetsende - 25-Oct-2019, 12:44 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door GertBr - 25-Oct-2019, 05:58 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Fietsbennie - 25-Oct-2019, 09:09 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 27-Oct-2019, 01:40 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door ErikvanD - 27-Oct-2019, 03:24 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 27-Oct-2019, 04:23 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Roepers - 27-Oct-2019, 09:16 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM