Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Keuzes, keuzes...
#10
(22-Oct-2019, 01:38 PM)PietV* schreef:
(22-Oct-2019, 09:03 AM)Atrike schreef: Wat zijn je ervaringen met deze fiets in de heuvels/bergen?

Ik heb alleen ervaringen op hellingen met m'n Alleweder. Die 35 kg alu fiets voel je goed bij het klimmen. Ik hou van een zo licht mogelijk ligfiets.

Veel ervaring heeft Walter, alias Chamsinista, op zijn Challenge ligfietsen. Hij stelt zijn fiets samen in overleg met Elan en schrijft zijn ervaringen en reisverhalen op de site https://www.fietsersafstappen.nl/

Ja, die site ken ik. Al goed bestudeerd.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Keuzes, keuzes... - door Atrike - 21-Oct-2019, 10:53 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door ErikvanD - 21-Oct-2019, 10:59 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 21-Oct-2019, 11:01 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door ErikvanD - 21-Oct-2019, 11:10 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door Lopopodium - 21-Oct-2019, 10:49 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Fietsbennie - 21-Oct-2019, 11:34 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Bart Verbeek - 21-Oct-2019, 11:36 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 22-Oct-2019, 09:03 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door PietV* - 22-Oct-2019, 01:38 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 22-Oct-2019, 02:40 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Wim -de roetsende - 22-Oct-2019, 03:47 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Lopopodium - 22-Oct-2019, 11:23 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door GertBr - 23-Oct-2019, 10:47 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 24-Oct-2019, 09:24 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door Wim -de roetsende - 24-Oct-2019, 05:56 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 24-Oct-2019, 09:12 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Lopopodium - 24-Oct-2019, 10:44 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 25-Oct-2019, 10:13 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door Wim -de roetsende - 25-Oct-2019, 12:44 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door GertBr - 25-Oct-2019, 05:58 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Fietsbennie - 25-Oct-2019, 09:09 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 27-Oct-2019, 01:40 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door ErikvanD - 27-Oct-2019, 03:24 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 27-Oct-2019, 04:23 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Roepers - 27-Oct-2019, 09:16 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM