Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Keuzes, keuzes...
#5
Ik heb zelf de Gaucho, en ben er erg tevreden over. Ik rijd er ook mee over allerlei soorten ondergronden. Inclusief smalle zand- en grindpaadjes.

De Raptobike is op het oog een interessante fiets, maar heeft geen vering. Die zou bij mij snel afvallen.

De Chamsin vind ik een erg mooie fiets. Maar er is erg weinig informatie over te vinden. En volgens mij gelijk ook al een stuk duurder dan de Gaucho. Reden voor mij drie jaar geleden voor een Gaucho te kiezen toen ik op een nieuwe fiets aan het oriënteren was.

De andere twee soorten ken ik eigenlijk niet. Azub heb ik wel altijd interessant gevonden.
Antwoord }
Bedankt door: Atrike


Berichten in dit topic
Keuzes, keuzes... - door Atrike - 21-Oct-2019, 10:53 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door ErikvanD - 21-Oct-2019, 10:59 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 21-Oct-2019, 11:01 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door ErikvanD - 21-Oct-2019, 11:10 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door Lopopodium - 21-Oct-2019, 10:49 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Fietsbennie - 21-Oct-2019, 11:34 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Bart Verbeek - 21-Oct-2019, 11:36 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 22-Oct-2019, 09:03 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door PietV* - 22-Oct-2019, 01:38 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 22-Oct-2019, 02:40 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Wim -de roetsende - 22-Oct-2019, 03:47 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Lopopodium - 22-Oct-2019, 11:23 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door GertBr - 23-Oct-2019, 10:47 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 24-Oct-2019, 09:24 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door Wim -de roetsende - 24-Oct-2019, 05:56 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 24-Oct-2019, 09:12 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Lopopodium - 24-Oct-2019, 10:44 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 25-Oct-2019, 10:13 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door Wim -de roetsende - 25-Oct-2019, 12:44 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door GertBr - 25-Oct-2019, 05:58 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Fietsbennie - 25-Oct-2019, 09:09 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 27-Oct-2019, 01:40 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door ErikvanD - 27-Oct-2019, 03:24 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 27-Oct-2019, 04:23 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Roepers - 27-Oct-2019, 09:16 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM