Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Keuzes, keuzes...
#1
Mijn trike staat te koop en ik wil een tweewieler kopen voor vakanties en korte en lange tochten. Het moet sowieso een fiets worden met twee 26" wielen. Maar welke? Uiteraard ga ik er nog een aantal proberen om te kijken welke ik het fijnst vind, maar natuurlijk zegt een kort ritje niet alles. Daarom roep ik jullie hulp in. Wat zijn jouw ervaringen met/gedachten over de volgende fietsen met in het achterhoofd het beoogde gebruik? Welke fiets zou je aanbevelen?

De keuze:
  • Challenge Chamsin
  • Challenge Furai
  • Nazca Gaucho
  • Azub Max
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Keuzes, keuzes... - door Atrike - 21-Oct-2019, 10:53 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door ErikvanD - 21-Oct-2019, 10:59 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 21-Oct-2019, 11:01 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door ErikvanD - 21-Oct-2019, 11:10 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door Lopopodium - 21-Oct-2019, 10:49 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Fietsbennie - 21-Oct-2019, 11:34 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Bart Verbeek - 21-Oct-2019, 11:36 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 22-Oct-2019, 09:03 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door PietV* - 22-Oct-2019, 01:38 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 22-Oct-2019, 02:40 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Wim -de roetsende - 22-Oct-2019, 03:47 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Lopopodium - 22-Oct-2019, 11:23 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door GertBr - 23-Oct-2019, 10:47 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 24-Oct-2019, 09:24 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door Wim -de roetsende - 24-Oct-2019, 05:56 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 24-Oct-2019, 09:12 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Lopopodium - 24-Oct-2019, 10:44 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 25-Oct-2019, 10:13 AM
RE: Keuzes, keuzes... - door Wim -de roetsende - 25-Oct-2019, 12:44 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door GertBr - 25-Oct-2019, 05:58 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Fietsbennie - 25-Oct-2019, 09:09 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 27-Oct-2019, 01:40 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door ErikvanD - 27-Oct-2019, 03:24 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Atrike - 27-Oct-2019, 04:23 PM
RE: Keuzes, keuzes... - door Roepers - 27-Oct-2019, 09:16 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM