Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
“Stuur-hang-kabeltje”
#10
Ik heb gisteravond provisorisch een “klemcleat” die ik nog uit mijn surftijd had liggen, gemonteerd op de neerwaardse stang van het stuur.

[Afbeelding: EF355-E86-BA43-4088-AF28-810-FA6-EDCD77.jpg]

Met een lijntje (zeilers spreken niet over “touw”) aangrijpend op de plek waar normaal het staalkabeltje beneden vast zit, zou ik nu de elke hoogte van het stuur tijdens het rijden moeten kunnen regelen. Mijn exemplaar heeft nog een verbinding tussen beide zijden zodat de lijn niet kan vallen in de draaiende onderdelen. Ik ga het morgen uitproberen. Bevalt het, dan monteer ik de klem met popnagels op de stuurstang.
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Quest 846 - Challenge Alize - Bülk 182 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen) 
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
“Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 07-Oct-2019, 07:46 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Roef Veerman - 07-Oct-2019, 07:57 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 07-Oct-2019, 10:08 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Roef Veerman - 08-Oct-2019, 04:11 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Niels van der Wal - 08-Oct-2019, 09:25 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 07-Oct-2019, 08:20 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Wim -de roetsende - 07-Oct-2019, 09:45 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 07-Oct-2019, 10:28 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Arjen Meurs - 04-Feb-2021, 07:53 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door 365cycle - 04-Feb-2021, 08:58 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Victorrinia - 09-Oct-2019, 10:59 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 10-Oct-2019, 10:39 AM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door TvWijk - 10-Oct-2019, 10:04 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 10-Oct-2019, 10:52 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Bart Verbeek - 10-Oct-2019, 11:01 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Wim -de roetsende - 11-Oct-2019, 01:01 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 11-Oct-2019, 01:14 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 11-Oct-2019, 01:37 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Wim -de roetsende - 11-Oct-2019, 05:37 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 11-Oct-2019, 09:24 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door TvWijk - 11-Oct-2019, 09:49 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door 365cycle - 14-Jan-2021, 12:10 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 11-Oct-2019, 10:30 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 11-Oct-2019, 10:46 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door CCGimmick - 13-Jan-2021, 12:18 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 05-Feb-2021, 09:00 AM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door 365cycle - 05-Feb-2021, 01:28 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM