Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
“Stuur-hang-kabeltje”
#1
Mijn stuur hangt, of beter gezegd: hing aan een dun en geplastificeerd kabeltje op een vaste hoogte. Dat was prettig. Ik had geen elleboogsteunen nodig. Mijn handen hingen aan het stuur zoals bij een tweewieler. Vandaag knapte hij en had ik mijn elleboog steunen wel nodig. Dat zijn bij mij 2 identieke voormalige stuurtassen van Agu, geplaatst aan weerszijde van de stoel, een gevuld met een fleece-vest voor als ik bezweet een boterham eet buiten de fiets en een gevuld met reservemateriaal.

Als ik op foto’s bij verkoopadvertenties kijk, zie ik het stuur meestal op de stoel rusten. Er is daar dus geen kabeltje aanwezig. Hoe hebben jullie dat?
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Quest 846 - Challenge Alize - Bülk 182 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen) 
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
“Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 07-Oct-2019, 07:46 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Roef Veerman - 07-Oct-2019, 07:57 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 07-Oct-2019, 10:08 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Roef Veerman - 08-Oct-2019, 04:11 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Niels van der Wal - 08-Oct-2019, 09:25 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 07-Oct-2019, 08:20 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Wim -de roetsende - 07-Oct-2019, 09:45 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 07-Oct-2019, 10:28 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Arjen Meurs - 04-Feb-2021, 07:53 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door 365cycle - 04-Feb-2021, 08:58 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Victorrinia - 09-Oct-2019, 10:59 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 10-Oct-2019, 10:39 AM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door TvWijk - 10-Oct-2019, 10:04 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 10-Oct-2019, 10:52 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Bart Verbeek - 10-Oct-2019, 11:01 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Wim -de roetsende - 11-Oct-2019, 01:01 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 11-Oct-2019, 01:14 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 11-Oct-2019, 01:37 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Wim -de roetsende - 11-Oct-2019, 05:37 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 11-Oct-2019, 09:24 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door TvWijk - 11-Oct-2019, 09:49 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door 365cycle - 14-Jan-2021, 12:10 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 11-Oct-2019, 10:30 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 11-Oct-2019, 10:46 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door CCGimmick - 13-Jan-2021, 12:18 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 05-Feb-2021, 09:00 AM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door 365cycle - 05-Feb-2021, 01:28 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM