Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hallo allemaal
#25
(03-Sep-2019, 07:06 PM)Frutsel schreef: Bedankt voor de tips, allemaal.
Ik moet ook eens kijken hoe de remmen überhaupt gemonteerd zitten; achter blijft een beetje hangen aan 1 kant, die veert dus niet goed terug na remmen.

Daar heb ik ook wel eens last van. Misschien heb je een slag in het wiel? De bouten waarmee de remmen vast zitten kun je los halen, goed schoonmaken ringetjes niet kwijt raken. Wat vet en of olie ertussen en er weer op. De zwarte metalen pinnetjes zorgen ervoor dat de rem terugveert. De bouten niet te strak draaien, anders veert het ook niet goed terug. Eventueel met sleutel 15 de veer iets strakker draaien. Geduld hiermee, want hij moet beide kanten goed zijn.

Juist afstellen zie ook Youtube

[Afbeelding: Screenshot-2019-09-03-20-15-53.png]
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Hallo allemaal - door Frutsel - 31-Jul-2019, 11:24 PM
RE: Hallo allemaal - door ErikvanD - 31-Jul-2019, 11:55 PM
RE: Hallo allemaal - door Fietsbennie - 01-Aug-2019, 06:42 AM
RE: Hallo allemaal - door Roepers - 01-Aug-2019, 07:34 AM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 01-Aug-2019, 10:04 AM
RE: Hallo allemaal - door Wim -de roetsende - 01-Aug-2019, 10:24 AM
RE: Hallo allemaal - door gideon - 02-Aug-2019, 12:12 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 02-Aug-2019, 02:26 PM
RE: Hallo allemaal - door PietV* - 24-Aug-2019, 11:12 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 02-Sep-2019, 07:30 PM
RE: Hallo allemaal - door Lopopodium - 02-Aug-2019, 12:49 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 24-Aug-2019, 10:10 PM
RE: Hallo allemaal - door Fietsbennie - 24-Aug-2019, 10:21 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 25-Aug-2019, 12:04 AM
RE: Hallo allemaal - door ErikvanD - 25-Aug-2019, 11:06 AM
RE: Hallo allemaal - door Lopopodium - 02-Sep-2019, 07:55 PM
RE: Hallo allemaal - door Fietsbennie - 02-Sep-2019, 09:16 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 02-Sep-2019, 10:37 PM
RE: Hallo allemaal - door Fietsbennie - 03-Sep-2019, 09:08 AM
RE: Hallo allemaal - door gideon - 02-Sep-2019, 11:06 PM
RE: Hallo allemaal - door Niels van der Wal - 03-Sep-2019, 09:49 AM
RE: Hallo allemaal - door gideon - 03-Sep-2019, 12:20 PM
RE: Hallo allemaal - door ErikvanD - 03-Sep-2019, 12:56 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 03-Sep-2019, 07:06 PM
RE: Hallo allemaal - door Fietsbennie - 03-Sep-2019, 08:23 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM