Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hallo allemaal
#18
(02-Sep-2019, 09:16 PM)Fietsbennie schreef: Gelukkig kan ik wel hier bij de plaatselijke fietsenmaker terecht. Welke dingen loop je tegen aan dan Jan Willem? Dit forum barst van de experts wier expertise staat te popelen de deskundigheid te laten ontkiemen...  thumb

Tja, ik ben handiger met computers dan met fietsen Confused 
Wat ik in mijn jeugd geleerd heb is banden plakken en wielen richten. Verder was er weinig te doen met een Sturmey archer naafversnelling en trommelremmen.

Maar nu met de ligfiets...

- Ik heb een achter derailleur dat niet netjes alle stappen pakt (met bar-end shifter), wat kan ik daar aan doen?
- Hoe onderhoud ik de ketting?
- waarmee smeer je eea.
- Zijn er andere opties dan de velgremmen mogelijk op een Street legal? (met droog weer werken ze erg goed, maar wat als het gaat regenen? Ik kan me nog een paar hachelijke momenten herinneren toen ik niet op een fiets met trommelremmen reed en hard moest remmen Cry 

Afijn, ik ben gewoon niet bekend met fietsonderhoud dus, vandaar dat ik het zou willen uitbesteden. Tenzij jullie me erdoor kunnen praten...
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Hallo allemaal - door Frutsel - 31-Jul-2019, 11:24 PM
RE: Hallo allemaal - door ErikvanD - 31-Jul-2019, 11:55 PM
RE: Hallo allemaal - door Fietsbennie - 01-Aug-2019, 06:42 AM
RE: Hallo allemaal - door Roepers - 01-Aug-2019, 07:34 AM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 01-Aug-2019, 10:04 AM
RE: Hallo allemaal - door Wim -de roetsende - 01-Aug-2019, 10:24 AM
RE: Hallo allemaal - door gideon - 02-Aug-2019, 12:12 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 02-Aug-2019, 02:26 PM
RE: Hallo allemaal - door PietV* - 24-Aug-2019, 11:12 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 02-Sep-2019, 07:30 PM
RE: Hallo allemaal - door Lopopodium - 02-Aug-2019, 12:49 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 24-Aug-2019, 10:10 PM
RE: Hallo allemaal - door Fietsbennie - 24-Aug-2019, 10:21 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 25-Aug-2019, 12:04 AM
RE: Hallo allemaal - door ErikvanD - 25-Aug-2019, 11:06 AM
RE: Hallo allemaal - door Lopopodium - 02-Sep-2019, 07:55 PM
RE: Hallo allemaal - door Fietsbennie - 02-Sep-2019, 09:16 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 02-Sep-2019, 10:37 PM
RE: Hallo allemaal - door Fietsbennie - 03-Sep-2019, 09:08 AM
RE: Hallo allemaal - door gideon - 02-Sep-2019, 11:06 PM
RE: Hallo allemaal - door Niels van der Wal - 03-Sep-2019, 09:49 AM
RE: Hallo allemaal - door gideon - 03-Sep-2019, 12:20 PM
RE: Hallo allemaal - door ErikvanD - 03-Sep-2019, 12:56 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 03-Sep-2019, 07:06 PM
RE: Hallo allemaal - door Fietsbennie - 03-Sep-2019, 08:23 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM