Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hallo allemaal
#15
(02-Aug-2019, 12:12 PM)gideon schreef: Hallo Frutsel, bij Bike4travel (R'dam Prins Alexander) kunnen ze ook veel bestellen en onderhoud aan ligfietsen doen ze ook. Ik woon in Mijnsheerenland, dus als je eens hulp nodig heb :-)

Ik ben afgelopen week even langsgelopen bij ze, maar ze doen geen onderhoud aan ligfietsen, alleen aan "reis- en toerfietsen" zoals de beste man zei.
Toen ik hem zei dat ligfietsen bij uitstek 'reis- en toerfietsen' zijn, vond hij 'Nee, alleen maar dit soort fietsen' terwijl hij naar de fietsen in het pand wees...
"Oh, gewone fietsen bedoelt u", nouja, dat wou hij niet zeggen... Ligfietsers vinden hun fietsen misschien wel gewoon...

Oh well. We kijken wel verder.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Hallo allemaal - door Frutsel - 31-Jul-2019, 11:24 PM
RE: Hallo allemaal - door ErikvanD - 31-Jul-2019, 11:55 PM
RE: Hallo allemaal - door Fietsbennie - 01-Aug-2019, 06:42 AM
RE: Hallo allemaal - door Roepers - 01-Aug-2019, 07:34 AM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 01-Aug-2019, 10:04 AM
RE: Hallo allemaal - door Wim -de roetsende - 01-Aug-2019, 10:24 AM
RE: Hallo allemaal - door gideon - 02-Aug-2019, 12:12 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 02-Aug-2019, 02:26 PM
RE: Hallo allemaal - door PietV* - 24-Aug-2019, 11:12 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 02-Sep-2019, 07:30 PM
RE: Hallo allemaal - door Lopopodium - 02-Aug-2019, 12:49 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 24-Aug-2019, 10:10 PM
RE: Hallo allemaal - door Fietsbennie - 24-Aug-2019, 10:21 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 25-Aug-2019, 12:04 AM
RE: Hallo allemaal - door ErikvanD - 25-Aug-2019, 11:06 AM
RE: Hallo allemaal - door Lopopodium - 02-Sep-2019, 07:55 PM
RE: Hallo allemaal - door Fietsbennie - 02-Sep-2019, 09:16 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 02-Sep-2019, 10:37 PM
RE: Hallo allemaal - door Fietsbennie - 03-Sep-2019, 09:08 AM
RE: Hallo allemaal - door gideon - 02-Sep-2019, 11:06 PM
RE: Hallo allemaal - door Niels van der Wal - 03-Sep-2019, 09:49 AM
RE: Hallo allemaal - door gideon - 03-Sep-2019, 12:20 PM
RE: Hallo allemaal - door ErikvanD - 03-Sep-2019, 12:56 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 03-Sep-2019, 07:06 PM
RE: Hallo allemaal - door Fietsbennie - 03-Sep-2019, 08:23 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM