Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hallo allemaal
#13
(24-Aug-2019, 10:21 PM)Fietsbennie schreef: Zit daar nog veel verschil in?

Ik neem aan dat je Speedliner vs M5 bedoeldt?

In ieder geval de kettinggeleiding; op de M5 zitten 2 wieltjes die de ketting de hoek om helpen, op de Speedliner heb je gewoon een hele lange kettingbuis.
Het frame is volgens mij ook iets robuuster bij de M5, maar dat moet ik even side-by-side bekijken.

(24-Aug-2019, 11:12 PM)PietV* schreef:
(02-Aug-2019, 12:12 PM)gideon schreef: Hallo Frutsel, bij Bike4travel (R'dam Prins Alexander) kunnen ze ook veel bestellen en onderhoud aan ligfietsen doen ze ook. Ik woon in Mijnsheerenland, dus als je eens hulp nodig heb :-)

Ben al jaren klant bij Bike4Travel. Deze week nog een Servicekit van Magura en 5 meter Magura remleiding gekocht. Om de hydraulisch bediende voorrem van de M5 Blue Glide te repareren.
Bike4 Travel is gevestigd in de wijk Ommoord, ten noorden van de A20.

Adres: Satijnbloem 41 3068 JP Rotterdam

De naam van de ligfietszaak, voorheen Maya, in Zoeterwoude is: Abeona Mobilty, Energieweg 67, 2382ND, Zoeterwoude.

Ja, die zaak zit letterlijk 3 kilometer bij mijn huis vandaan. Ik ben van plan om er over een week of twee even langs te gaan; dan heb ik nml vakantie Smile
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Hallo allemaal - door Frutsel - 31-Jul-2019, 11:24 PM
RE: Hallo allemaal - door ErikvanD - 31-Jul-2019, 11:55 PM
RE: Hallo allemaal - door Fietsbennie - 01-Aug-2019, 06:42 AM
RE: Hallo allemaal - door Roepers - 01-Aug-2019, 07:34 AM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 01-Aug-2019, 10:04 AM
RE: Hallo allemaal - door Wim -de roetsende - 01-Aug-2019, 10:24 AM
RE: Hallo allemaal - door gideon - 02-Aug-2019, 12:12 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 02-Aug-2019, 02:26 PM
RE: Hallo allemaal - door PietV* - 24-Aug-2019, 11:12 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 02-Sep-2019, 07:30 PM
RE: Hallo allemaal - door Lopopodium - 02-Aug-2019, 12:49 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 24-Aug-2019, 10:10 PM
RE: Hallo allemaal - door Fietsbennie - 24-Aug-2019, 10:21 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 25-Aug-2019, 12:04 AM
RE: Hallo allemaal - door ErikvanD - 25-Aug-2019, 11:06 AM
RE: Hallo allemaal - door Lopopodium - 02-Sep-2019, 07:55 PM
RE: Hallo allemaal - door Fietsbennie - 02-Sep-2019, 09:16 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 02-Sep-2019, 10:37 PM
RE: Hallo allemaal - door Fietsbennie - 03-Sep-2019, 09:08 AM
RE: Hallo allemaal - door gideon - 02-Sep-2019, 11:06 PM
RE: Hallo allemaal - door Niels van der Wal - 03-Sep-2019, 09:49 AM
RE: Hallo allemaal - door gideon - 03-Sep-2019, 12:20 PM
RE: Hallo allemaal - door ErikvanD - 03-Sep-2019, 12:56 PM
RE: Hallo allemaal - door Frutsel - 03-Sep-2019, 07:06 PM
RE: Hallo allemaal - door Fietsbennie - 03-Sep-2019, 08:23 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM