7 uren geleden
Ook van mijn kant welkom op het forum. Zijwind kan inderdaad spannend worden. Heb ik hier in het Oosten toch wat minder last van. Peter de Rond heeft er vaak ook wel een paar staan. De omgeving daar diep in Twente vind ik bijzonder mooi, je kunt er een weekendje van maken ofzo. De ontwikkelingen zijn overigens wel een stukje verder gegaan na WAW en Strada, als het binnen budget past, zou ik zeker ook naar de wat nieuwere modellen kijken. Er zijn de afgelopen 10 jaar echt wel grote stappen gemaakt.
Met 30 km asfalt kan ik mee voorstellen dat een Velomobiel toch wel erg aantrekkelijk wordt. De betere weersbescherming was voor mij een zeer belangrijk argument om voor de velomobiel te kiezen. O.a. omdat ik iedere dag met de fiets naar het werk ga. Na een zelfbouw project kwam er een oude maar goed herstelde Milan GT langs die me goed bevalt. Ik vind hem erg stabiel, maar we zitten hier niet aan de kust.
Met 30 km asfalt kan ik mee voorstellen dat een Velomobiel toch wel erg aantrekkelijk wordt. De betere weersbescherming was voor mij een zeer belangrijk argument om voor de velomobiel te kiezen. O.a. omdat ik iedere dag met de fiets naar het werk ga. Na een zelfbouw project kwam er een oude maar goed herstelde Milan GT langs die me goed bevalt. Ik vind hem erg stabiel, maar we zitten hier niet aan de kust.