, 10:18 AM
Ik wil gewoon staal/ijzer lassen. Maar bij fietsen wil dan nog wel eens dunwandig zijn soms minder dan 1mm 1-2mm dik is vrij normaal bij staal. De energie die nodig is om een electrode te smelten is teveel voor zulk dun staal en dan brand je een gat erin. Met gas lassen is beter maar ook ingewikkelder. Dat zijn ineens een boel variabelen extra.

