Welkom op het forum! Je zegt dat alle meningen welkom zijn. Dus hier komt de mijne.
De fiets is minimaal 25 jaar oud en alle garantie is al lang verlopen. Als er 4.000 km per jaar gemiddeld mee gereden is, dan heeft de fiets 100.000 km afgelegd. Er kunnen allerlei gebreken ontstaan. Daarom is de prijs ook zo laag. Deze fiets heeft het kennelijk al heel veel jaren zonder framebreuken goed gedaan, maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Tweewielligfietsen worden al heel lang heel weinig meer nieuw verkocht. Dat betekent dat de tweedehandsmarkt nu vooral bestaat uit echt oude fietsen. Het zou goed zijn als mensen overwogen om eens een nieuwe tweewielligfiets te kopen zodat het aanbod door producenten blijft en het mogelijk blijft om tweewielige ligfietsen van goede kwaliteit te blijven rijden. Deze opmerking is niet zozeer bedoeld voor de topicstarter hier, maar het is een stokpaardje van mij.
Groet,
Marco
De fiets is minimaal 25 jaar oud en alle garantie is al lang verlopen. Als er 4.000 km per jaar gemiddeld mee gereden is, dan heeft de fiets 100.000 km afgelegd. Er kunnen allerlei gebreken ontstaan. Daarom is de prijs ook zo laag. Deze fiets heeft het kennelijk al heel veel jaren zonder framebreuken goed gedaan, maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Tweewielligfietsen worden al heel lang heel weinig meer nieuw verkocht. Dat betekent dat de tweedehandsmarkt nu vooral bestaat uit echt oude fietsen. Het zou goed zijn als mensen overwogen om eens een nieuwe tweewielligfiets te kopen zodat het aanbod door producenten blijft en het mogelijk blijft om tweewielige ligfietsen van goede kwaliteit te blijven rijden. Deze opmerking is niet zozeer bedoeld voor de topicstarter hier, maar het is een stokpaardje van mij.
Groet,
Marco

