, 06:52 PM
Is het heiligschennis om een reflecterend stickertje over het touwtje te plakken zodat er niet zo snel water op en tussen komt wat uiteindelijk het kwaliteit van het touwtje zou kunnen beïnvloeden?
ik heb trouwens soortgelijke scheurtjes in m'n zwarte Baron maar dan zo goed als overal, dus het is lastig te onderscheiden wat wel of niet een scheur in het frame is. Al heb ik er een paar weken mee gefietst zonder issues dus er is een grote kans dat het alleen de verflaag is.
ik heb trouwens soortgelijke scheurtjes in m'n zwarte Baron maar dan zo goed als overal, dus het is lastig te onderscheiden wat wel of niet een scheur in het frame is. Al heb ik er een paar weken mee gefietst zonder issues dus er is een grote kans dat het alleen de verflaag is.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175

