, 03:27 PM
Hier nog een interessant concept met een racestuurtje,post #44. https://www.velomobilforum.de/forum/inde...542/page-3
Kijk wel even goed voor je weer gaat verven, of er geen scheurtjes zitten, en of je een oplossing kunt vinden voor de draad. O.a. voor de stoelbevestiging is dat wel essentieel. Desnoods zou je kunnen doorboren, maar vooral bij de bovenste is dat niet ideaal omdat de kop tussen de stoelribben uitkomt.
Kijk wel even goed voor je weer gaat verven, of er geen scheurtjes zitten, en of je een oplossing kunt vinden voor de draad. O.a. voor de stoelbevestiging is dat wel essentieel. Desnoods zou je kunnen doorboren, maar vooral bij de bovenste is dat niet ideaal omdat de kop tussen de stoelribben uitkomt.

