Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Drive by wire...
#27
(10-Jun-2026, 11:51 AM)Gideonaut schreef: man man man sommige mensen hier..

Laat dat 'hier' maar weg. Wij zijn hierin niet anders dan de samenleving. Oogkleppen op, en wat voor mij goed is, is voor iedereen goed. Naar de Battle-Mountain fietsen kijkend kun je zeggen, nou nou, daar zit niet eens een richtingaanwijzer op. En hoe moet je die in het verkeer manouvreren? Maar dan krijg je de tegenwerping dat die niet ontwikkeld zijn voor op de weg. 

Nou wie zegt dat bovenstaande wel ontwikkeld zijn voor op de weg. En indien wel, kijk dan naar velomobielen. Ontwikkeld voor op de weg, maar veel mensen zeggen dat je er niet 'lekker' mee door een drukke stad kan. Dus wel ontwikkeld voor de weg, maar niet overal goed inzetbaar. Wat is dat anders dan die fietsen met hun zonnepanelen? 

Laat iedereen gewoon lekker zelf ontdekken wat ze prettig vinden, en geef mensen de vrijheid om hun eigen weg te kiezen... Maar goed, wie ben ik.
Antwoord }


Berichten in dit topic
Drive by wire... - door datakneder - 06-Jun-2026, 11:54 AM
RE: Drive by wire... - door Wim -de roetsende - 06-Jun-2026, 04:06 PM
RE: Drive by wire... - door 365cycle - 07-Jun-2026, 02:22 PM
RE: Drive by wire... - door Jeroen S - 06-Jun-2026, 11:09 PM
RE: Drive by wire... - door PieterTrapt - 07-Jun-2026, 08:33 PM
RE: Drive by wire... - door Wim -de roetsende - 07-Jun-2026, 08:44 PM
RE: Drive by wire... - door Gideonaut - 07-Jun-2026, 09:10 PM
RE: Drive by wire... - door datakneder - 07-Jun-2026, 09:57 PM
RE: Drive by wire... - door Wim -de roetsende - 08-Jun-2026, 06:27 AM
RE: Drive by wire... - door 365cycle - 07-Jun-2026, 10:47 PM
RE: Drive by wire... - door PieterTrapt - 08-Jun-2026, 09:47 AM
RE: Drive by wire... - door datakneder - 08-Jun-2026, 11:00 AM
RE: Drive by wire... - door Wim -de roetsende - 08-Jun-2026, 07:16 PM
RE: Drive by wire... - door Jeroen S - 08-Jun-2026, 08:09 AM
RE: Drive by wire... - door Hardloper - 08-Jun-2026, 08:15 PM
RE: Drive by wire... - door 365cycle - 08-Jun-2026, 09:25 PM
RE: Drive by wire... - door Gideonaut - 08-Jun-2026, 09:37 PM
RE: Drive by wire... - door TvWijk - 08-Jun-2026, 10:40 PM
RE: Drive by wire... - door Gideonaut - 08-Jun-2026, 11:17 PM
RE: Drive by wire... - door Wim -de roetsende - 09-Jun-2026, 06:12 AM
RE: Drive by wire... - door Jeroen S - 09-Jun-2026, 07:58 AM
RE: Drive by wire... - door blokdoorn - 09-Jun-2026, 07:58 AM
RE: Drive by wire... - door Wim -de roetsende - 09-Jun-2026, 08:02 PM
RE: Drive by wire... - door Jeroen S - 10-Jun-2026, 07:57 AM
RE: Drive by wire... - door liggende daan - 10-Jun-2026, 11:31 AM
RE: Drive by wire... - door Gideonaut - 10-Jun-2026, 11:51 AM
RE: Drive by wire... - door datakneder - 10-Jun-2026, 12:14 PM
RE: Drive by wire... - door Jeroen S - 10-Jun-2026, 09:26 PM
RE: Drive by wire... - door blokdoorn - 10-Jun-2026, 11:28 PM
RE: Drive by wire... - door Willeke_IGKT - 11-Jun-2026, 06:24 AM
RE: Drive by wire... - door 365cycle - 11-Jun-2026, 01:40 AM
RE: Drive by wire... - door datakneder - 11-Jun-2026, 09:50 AM
RE: Drive by wire... - door Wim -de roetsende - 11-Jun-2026, 06:21 AM
RE: Drive by wire... - door Willeke_IGKT - 11-Jun-2026, 10:13 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM