Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Drive by wire...
#9
Idd, achter de linker koplamp (op de foto dus rechts) zie je nog een trapper.
Leuk bedacht maar het lijkt me hopeloos inefficient. Zeker met de rechtertrapper ben je vooral bezig het stuk metaal ertussen te vervormen.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Drive by wire... - door datakneder - 06-Jun-2026, 11:54 AM
RE: Drive by wire... - door Wim -de roetsende - 06-Jun-2026, 04:06 PM
RE: Drive by wire... - door 365cycle - 07-Jun-2026, 02:22 PM
RE: Drive by wire... - door Jeroen S - 06-Jun-2026, 11:09 PM
RE: Drive by wire... - door PieterTrapt - 07-Jun-2026, 08:33 PM
RE: Drive by wire... - door Wim -de roetsende - 07-Jun-2026, 08:44 PM
RE: Drive by wire... - door Gideonaut - 07-Jun-2026, 09:10 PM
RE: Drive by wire... - door datakneder - 07-Jun-2026, 09:57 PM
RE: Drive by wire... - door Wim -de roetsende - 08-Jun-2026, 06:27 AM
RE: Drive by wire... - door 365cycle - 07-Jun-2026, 10:47 PM
RE: Drive by wire... - door PieterTrapt - 08-Jun-2026, 09:47 AM
RE: Drive by wire... - door datakneder - 08-Jun-2026, 11:00 AM
RE: Drive by wire... - door Wim -de roetsende - 08-Jun-2026, 07:16 PM
RE: Drive by wire... - door Jeroen S - 08-Jun-2026, 08:09 AM
RE: Drive by wire... - door Hardloper - 08-Jun-2026, 08:15 PM
RE: Drive by wire... - door 365cycle - 08-Jun-2026, 09:25 PM
RE: Drive by wire... - door Gideonaut - 08-Jun-2026, 09:37 PM
RE: Drive by wire... - door TvWijk - 08-Jun-2026, 10:40 PM
RE: Drive by wire... - door Gideonaut - 08-Jun-2026, 11:17 PM
RE: Drive by wire... - door Wim -de roetsende - 09-Jun-2026, 06:12 AM
RE: Drive by wire... - door Jeroen S - 09-Jun-2026, 07:58 AM
RE: Drive by wire... - door blokdoorn - 09-Jun-2026, 07:58 AM
RE: Drive by wire... - door Wim -de roetsende - 09-Jun-2026, 08:02 PM
RE: Drive by wire... - door Jeroen S - 10-Jun-2026, 07:57 AM
RE: Drive by wire... - door liggende daan - 10-Jun-2026, 11:31 AM
RE: Drive by wire... - door Gideonaut - 10-Jun-2026, 11:51 AM
RE: Drive by wire... - door datakneder - 10-Jun-2026, 12:14 PM
RE: Drive by wire... - door Jeroen S - 10-Jun-2026, 09:26 PM
RE: Drive by wire... - door blokdoorn - 10-Jun-2026, 11:28 PM
RE: Drive by wire... - door Willeke_IGKT - 11-Jun-2026, 06:24 AM
RE: Drive by wire... - door 365cycle - 11-Jun-2026, 01:40 AM
RE: Drive by wire... - door datakneder - 11-Jun-2026, 09:50 AM
RE: Drive by wire... - door Wim -de roetsende - 11-Jun-2026, 06:21 AM
RE: Drive by wire... - door Willeke_IGKT - 11-Jun-2026, 10:13 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM