Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Paard!!! Hoe reageert ie vandaag?
Paarden zijn vluchtdieren. Ze zijn dan ook behoorlijk paranoïde. Roofdieren stellen zich verdekt op (in de schaduw), dus ja dat is gevaarlijk.
Daarnaast is zo'n beetje alles wat geen gras is eng. Een enorme rammelbak, of flapperend ding... Je weet het niet, en beter een keer teveel gevlucht dan te weinig.

Ik heb een paar jaar op een paard gereden dat regelmatig besloot dat de doorgang van de stallen naar de binnenbak eng was. Een ander paard vond de ton in de hoek van de bak eng. (Die ton stond al zo lang als dat paard er was op dezelfde plek, maar elke keer was het weer schrikken voor haar)

Als de ruiter/begeleider niet genoeg overwicht heeft op het paard (of nerveus doet, omdat hij/zij de reactie van het paard niet vertrouwd) wordt het alleen maar erger.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie , Jeroen S , 365cycle


Berichten in dit topic
Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Willeke_IGKT - 10-Apr-2023, 07:21 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Frutsel - 11-Apr-2023, 09:26 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Roepers - 11-Apr-2023, 07:58 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 11-Apr-2023, 08:07 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Lopopodium - 11-Apr-2023, 09:32 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Frutsel - 11-Apr-2023, 04:12 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 12-Apr-2023, 08:51 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Bacchus - 12-Apr-2023, 02:00 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Frutsel - 11-Apr-2023, 10:49 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Roepers - 12-Apr-2023, 08:58 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Frutsel - 12-Apr-2023, 09:53 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hoekie - 12-Apr-2023, 02:29 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door baron062 - 15-Apr-2023, 03:04 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Jeroen S - 15-Apr-2023, 09:53 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door datakneder - 16-Apr-2023, 11:36 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Jeroen S - 05-Feb-2024, 09:10 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 05-Feb-2024, 10:02 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 06-Feb-2024, 12:05 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Piet K - 07-Feb-2024, 08:28 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Roepers - 06-Feb-2024, 01:03 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 06-Feb-2024, 11:27 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Veloquest - 06-Feb-2024, 03:15 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Dharm2004 - 06-Feb-2024, 04:40 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Roepers - 07-Feb-2024, 08:04 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Lig-hen - 07-Feb-2024, 09:21 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 07-Feb-2024, 01:00 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 08-Feb-2024, 02:33 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 08-Feb-2024, 03:17 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Lopopodium - 08-Feb-2024, 03:10 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door datakneder - 27-Sep-2024, 05:05 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door TimSch - 27-Sep-2024, 05:34 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Fietsbennie - 27-Sep-2024, 09:16 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Lopopodium - 27-Sep-2024, 09:25 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Aernout - 29-Sep-2024, 10:33 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 29-Sep-2024, 03:43 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Dharm2004 - 29-Sep-2024, 03:58 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door JanBurp - 29-Sep-2024, 05:08 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door TimSch - 29-Sep-2024, 05:23 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Fietsbennie - 28-Feb-2025, 09:05 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Tom Fekkes - 28-Feb-2025, 11:06 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 03-Mar-2025, 01:25 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door datakneder - 18-Mar-2025, 04:53 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door datakneder - 19-Apr-2025, 05:47 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door datakneder - 19-Apr-2025, 06:22 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Arend-Jan - 19-Apr-2025, 06:12 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Frutsel - 19-Apr-2025, 10:35 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 20-Apr-2025, 07:36 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Jeroen S - 20-Apr-2025, 12:23 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door ZoefZoef - 20-Apr-2025, 01:31 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Lopopodium - 20-Apr-2025, 10:53 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 21-Apr-2025, 10:56 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Chepap - 25-Apr-2025, 01:51 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door datakneder - 19-May-2025, 11:16 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 08-Jun-2025, 07:43 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 06-Jul-2025, 09:48 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 06-Jul-2025, 10:10 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 08-Jul-2025, 05:12 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 08-Jul-2025, 05:42 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door datakneder - 08-Jul-2025, 06:13 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door De tovenaar - 01-Oct-2025, 06:11 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Jeroen S - 11-Oct-2025, 10:37 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Jeroen S - 17-Oct-2025, 10:18 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 17-Oct-2025, 07:34 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Dharm2004 - 17-Oct-2025, 08:19 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 16-Nov-2025, 10:11 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 17-Nov-2025, 08:35 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Roepers - 28-May-2026, 06:45 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 28-May-2026, 07:52 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Frutsel - 28-May-2026, 09:02 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...melle z — 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...Roepers — 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...melle z — 06:30 PM