23-May-2026, 05:43 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-May-2026, 05:46 PM door Hardloper.)
Nou het gaat meer om snelheden van rond de 3:00 aan te houden. Dit is dus 20km/u.
![[Afbeelding: image.png]](https://i.ibb.co/PG5fqD18/image.png)
![[Afbeelding: image.png]](https://i.ibb.co/RTW46CwW/image.png)
![[Afbeelding: image.png]](https://i.ibb.co/PG5fqD18/image.png)
![[Afbeelding: image.png]](https://i.ibb.co/RTW46CwW/image.png)
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.

