Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026
#34
(23-May-2026, 07:54 AM)Boyd Maduro schreef: Maar met hardlopen is dat een stuk lastiger  Wink
Valt mee hoor. Ik was laatst met m'n zoon een dorpje verderop toen een vriendje van hem mee terug moest. Makkelijkste oplossing was dat (relatief langbenige) vriendje op mijn ATB zetten en hem op de stang zittend laten trappen, terwijl ik ging hardlopen. Ik was dus wel in gewone kleren, gelukkig een dunne broek aan, maar ook een soort bergschoenen (halfhoog en sportief uiterlijk maar wel vrij stug).
Normaal kan ik best lopen, maar ik had twee kleine slavendrijvers bij me en die schoenen voelden na 2 km al zo ontzettend zwaar, met een stukje 4:30/km ging m'n hartslag al helemaal door het dak  Rolleyes 

M.a.w.: Verzwaar je voeten, problem solved Big Grin
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Boyd Maduro


Berichten in dit topic
24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Josligfiets - 17-May-2026, 08:14 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hoekie - 17-May-2026, 11:16 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door TvWijk - 17-May-2026, 08:45 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Bianca F - 18-May-2026, 03:50 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 18-May-2026, 03:56 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Veloquest - 18-May-2026, 04:55 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door 365cycle - 18-May-2026, 05:17 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Veloquest - 18-May-2026, 09:02 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 19-May-2026, 10:02 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Bianca F - 19-May-2026, 11:10 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Gideonaut - 19-May-2026, 03:24 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 19-May-2026, 06:14 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Veloquest - 18-May-2026, 10:52 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door TimSch - 19-May-2026, 01:36 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hoekie - 19-May-2026, 01:42 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Tijanus - 19-May-2026, 04:58 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Veloquest - 19-May-2026, 09:05 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Tijanus - 20-May-2026, 03:58 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door 365cycle - 20-May-2026, 04:06 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 20-May-2026, 08:25 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door 365cycle - 22-May-2026, 11:48 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door 365cycle - 23-May-2026, 01:33 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 23-May-2026, 11:43 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 23-May-2026, 12:54 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 23-May-2026, 05:43 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een waa...Roepers — 04:55 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg ...Wim -de roetsende — 04:50 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gideonaut, die brede...Jeroen S — 04:02 PM