23-May-2026, 12:54 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-May-2026, 12:59 PM door Hardloper.)
Niet rijden, maar lopen he. Maar met mijn QV had ik vorige week de 52 km/u aangetikt. En een andere keer de 49,2km/u
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.

