Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026
#26
(20-May-2026, 04:06 PM)365cycle schreef: Het hele idee van een intervaltraining is dat je kapot gaat Big Grin 

Weet ik, eerst merkte ik dat het fysiek extreem zwaar was. Maar al een tijdje merk ik dat ik zonder veel gedoe kan versnellen tot rond de 20 a 22 km/u met hardlopen. Dan zak ik wel iets in. Maar mijn hartslag kan ik toch nog wel 10 a 15sec en misschien wel 30 sec tot zo'n 90 a 100% brengen. Fysiek kan ik gewoon niet sneller met de benen. Zo explosief als ik interval training doe met hardlopen doe / deed, doe ik niet met ligfietsen. Want ik weet niet of ik dat nu zo handig vind. 



(20-May-2026, 04:06 PM)365cycle schreef: Veloquest is jonger dan ik en vele anderen hier Wink 

Inderdaad, het is niet dat ik de meerderheid hier aanmoedig om allemaal maar te moeten trainen. Maar specifiek Veloquest. Omdat ik het idee heb dat wanneer hij ervoor open staat, dat het ook beter moet worden. 



(20-May-2026, 04:06 PM)365cycle schreef: Die kleur op die Milan zo fel is dat die hoogstwaarschijnlijk ook jouw allergie triggert is gekozen door mijn ex-vriendin. Zij is inmiddels ook al wel een eindje in de 50, pas na haar 40e begonnen met sporten, desondanks een prima hardloper geworden en ook in de Milan reed ze eigenlijk best wel vlot.

Het is wel een mooie warmere tint vind ik. Rubystar als ik me niet vergis.

(20-May-2026, 04:06 PM)365cycle schreef: De reden dat ik je in het verleden een paar keer probeerde te pushen om de ondersteuning thuis te laten, is echter omdat het mooi is en comfortabel voelt om op eigen kracht gewoon bijna altijd "gas over" te hebben. Conditie opbouwen is daarnaast niet alleen sterker worden, maar ook gewoon leren hoe je moet doseren, voelen wanneer je tegen de grens zit en wanneer eroverheen. Met een beetje mazzel verleng je je eigen gezonde levensduur er ook nog eens mee.

Dit is het sportieve in ons, zover ik paar andere leden inschat. Zullen je net als mij hierin volgen. Niets ten nadelen van de minder sterke rijders/rijdsters hier. Maar dit denk ik juist wat bij veel jeugd van tegenwoordige niet iets is waar ze tijd aan willen spenderen. De behoefte moet gelijk bevredigd worden.

Al van jongs af aan heb ik geleerd door volharding en veel training om mijn doel te bereiken. Als jong kind had ik 3x per week training in bepaalde spieren. En dit heeft me veel moois gebracht.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle


Berichten in dit topic
24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Josligfiets - 17-May-2026, 08:14 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hoekie - 17-May-2026, 11:16 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door TvWijk - 17-May-2026, 08:45 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Bianca F - 18-May-2026, 03:50 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 18-May-2026, 03:56 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Veloquest - 18-May-2026, 04:55 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door 365cycle - 18-May-2026, 05:17 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Veloquest - 18-May-2026, 09:02 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 19-May-2026, 10:02 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Bianca F - 19-May-2026, 11:10 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Gideonaut - 19-May-2026, 03:24 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 19-May-2026, 06:14 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Veloquest - 18-May-2026, 10:52 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door TimSch - 19-May-2026, 01:36 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hoekie - 19-May-2026, 01:42 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Tijanus - 19-May-2026, 04:58 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Veloquest - 19-May-2026, 09:05 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Tijanus - 20-May-2026, 03:58 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door 365cycle - 20-May-2026, 04:06 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 20-May-2026, 08:25 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door 365cycle - 22-May-2026, 11:48 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door 365cycle - 23-May-2026, 01:33 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 23-May-2026, 11:43 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 23-May-2026, 12:54 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 23-May-2026, 05:43 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een waa...Roepers — 04:55 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg ...Wim -de roetsende — 04:50 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gideonaut, die brede...Jeroen S — 04:02 PM