Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026
#21
(19-May-2026, 04:58 PM)Tijanus schreef: Volgens mij hebben we behoorlijke tijd met maar 3 man rondgeakkerd, Mark, Boyd en ik, plus af en toe die dappere kerel op die open trike...

Ja, af en toe zelf alleen wij twee...
Even snel...
Aan weerszijden van de baan...
Buiten zicht...
Dan is de nacht toch wel heel stil, donker, saai en lang.
Dus ook ik was erg blij om af en toe Mark langs te zien komen.

Sowieso viel de nacht mij dit keer een stuk zwaarder dan vorig jaar trouwens. Maar dat was wellicht een combinatie van meerdere dingen. Eenvoudigere baan (makkelijker qua snelheid maar mentaal wel lastigere), Minder mooi weer (al merk je daar 's nachts niet zoveel van), beetje last van mijn maag (die trok de sportvoeding dit keer minder goed dan vorig jaar), minder nachtelijke rijders, de nacht van tevoren minder goed geslapen, en sowieso in het algemeen wat vermoeider dan anders de laatste paar weken.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Marten , Veloquest , Hoekie , Tijanus


Berichten in dit topic
24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Josligfiets - 17-May-2026, 08:14 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hoekie - 17-May-2026, 11:16 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door TvWijk - 17-May-2026, 08:45 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Bianca F - 18-May-2026, 03:50 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 18-May-2026, 03:56 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Veloquest - 18-May-2026, 04:55 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door 365cycle - 18-May-2026, 05:17 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Veloquest - 18-May-2026, 09:02 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 19-May-2026, 10:02 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Bianca F - 19-May-2026, 11:10 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Gideonaut - 19-May-2026, 03:24 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 19-May-2026, 06:14 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Veloquest - 18-May-2026, 10:52 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door TimSch - 19-May-2026, 01:36 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hoekie - 19-May-2026, 01:42 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Tijanus - 19-May-2026, 04:58 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Boyd Maduro - 19-May-2026, 05:43 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Veloquest - 19-May-2026, 09:05 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Tijanus - 20-May-2026, 03:58 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door 365cycle - 20-May-2026, 04:06 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 20-May-2026, 08:25 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door 365cycle - 22-May-2026, 11:48 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door 365cycle - 23-May-2026, 01:33 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 23-May-2026, 11:43 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 23-May-2026, 12:54 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 23-May-2026, 05:43 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een waa...Roepers — 04:55 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg ...Wim -de roetsende — 04:50 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gideonaut, die brede...Jeroen S — 04:02 PM