Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026
#19
(19-May-2026, 10:32 AM)datakneder schreef:
(19-May-2026, 10:02 AM)Hardloper schreef: Kwestie van training en ervoor open staan als het weleens zo is. Ik ging vroeger echt kapot wanneer ik aan interval training deed. Maar dat is niet meer.

De jonge goden hebben makkelijk praten.... Angel

Jonge god hier, nog geen eens 40 Tongue Maar wel met een chronische slaapstoornis wegens een zonneallergie, fietsen in een lekker afgesloten velomobiel doet mij wonderen! Ik sta er eerlijk gezegd van te kijken dat het nodig is om een assist in een Milan te proppen, m'n DF zat met een zucht al tegen de 35, laat staan zo'n ultra racemonster. Maar ik ben zeker geen purist, ik weet hoe het voelt om gewoon 0 energie te hebben, voor de Velayo zou ik eigenlijk ook wel een bafang setje willen, als dat überhaupt past. 

Trouwens heel mooi filmpje! Is dat met een insta360 gemaakt? Ik zit er aan te denken om een x3 te kopen voor op de QV. Worth it?
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Josligfiets - 17-May-2026, 08:14 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hoekie - 17-May-2026, 11:16 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door TvWijk - 17-May-2026, 08:45 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Bianca F - 18-May-2026, 03:50 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 18-May-2026, 03:56 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Veloquest - 18-May-2026, 04:55 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door 365cycle - 18-May-2026, 05:17 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Veloquest - 18-May-2026, 09:02 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 19-May-2026, 10:02 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Bianca F - 19-May-2026, 11:10 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Gideonaut - 19-May-2026, 03:24 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 19-May-2026, 06:14 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Veloquest - 18-May-2026, 10:52 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door TimSch - 19-May-2026, 01:36 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hoekie - 19-May-2026, 01:42 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Tijanus - 19-May-2026, 04:58 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Veloquest - 19-May-2026, 09:05 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Tijanus - 20-May-2026, 03:58 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door 365cycle - 20-May-2026, 04:06 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 20-May-2026, 08:25 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door 365cycle - 22-May-2026, 11:48 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door 365cycle - 23-May-2026, 01:33 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 23-May-2026, 11:43 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 23-May-2026, 12:54 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 23-May-2026, 05:43 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een waa...Roepers — 04:55 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg ...Wim -de roetsende — 04:50 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gideonaut, die brede...Jeroen S — 04:02 PM