19-May-2026, 11:10 AM
(19-May-2026, 10:32 AM)datakneder schreef: De jonge goden hebben makkelijk praten....
Ik ben met 50 begonnen met hard fietsen. Mijn conditie is echt behoorlijk vooruit gegaan!
Litespeed Siena, Koga FPM, Optima Stinger


