Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026
#9
Ja ik heb inderdaad vals gespeeld. Maar ook om te laten zien hoe knap het is van  boyd En de rest natuurlijk hoe hard en ver ze kunnen fietsen. Maar ik weet van mijzelf ook dat ik niet de sterkste ben dus die 765 <strava en 771< baanmeting van mij is voor mijn doen dan ook heel wat. En ik had in het begin heel veel last van mijn benen. en ook omdat ik te weinig gefietst had dit jaar denk ik. maar hoe later het werd hoe beter het ging gelukkig. En zonder ondersteuning had ik echt niet boven de 30 gemiddeld gezeten en nu met ondersteuning heb ik volgens strava alsnog net iets boven de 50 gemiddeld gefietst. dus ik ben wel blij met mijn resultaten. En heel blij mee dat boyd zijn doel heeft bereikt. En dan het allerbelangrijkste: het was een mooie leuke dag! en heb dit weekend erg genoten.
Antwoord }


Berichten in dit topic
24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Josligfiets - 17-May-2026, 08:14 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hoekie - 17-May-2026, 11:16 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door TvWijk - 17-May-2026, 08:45 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Bianca F - 18-May-2026, 03:50 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 18-May-2026, 03:56 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Veloquest - 18-May-2026, 04:55 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door 365cycle - 18-May-2026, 05:17 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Veloquest - 18-May-2026, 09:02 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 19-May-2026, 10:02 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Bianca F - 19-May-2026, 11:10 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Gideonaut - 19-May-2026, 03:24 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 19-May-2026, 06:14 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Veloquest - 18-May-2026, 10:52 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door TimSch - 19-May-2026, 01:36 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hoekie - 19-May-2026, 01:42 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Tijanus - 19-May-2026, 04:58 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Veloquest - 19-May-2026, 09:05 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Tijanus - 20-May-2026, 03:58 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door 365cycle - 20-May-2026, 04:06 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 20-May-2026, 08:25 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door 365cycle - 22-May-2026, 11:48 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door 365cycle - 23-May-2026, 01:33 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 23-May-2026, 11:43 AM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 23-May-2026, 12:54 PM
RE: 24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026 - door Hardloper - 23-May-2026, 05:43 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een waa...Roepers — 04:55 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg ...Wim -de roetsende — 04:50 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gideonaut, die brede...Jeroen S — 04:02 PM