40 minuten geleden
Ik denk dat de Snoek net wat meer op snelheid geoptimaliseerd is en de Tuna iets meer geoptimaliseerd is op dagelijks gebruik. De Snoek is echt een nieuw ontwerp, de Tuna een doorontwikkeling van een bestaand ontwerp. In beide fietsen hebben de heren ontwikkelaars hun ervaringen, klantervaringen en een verder ontwikkelt technisch inzicht mee genomen vanuit hun ervaringen met vorige fietsen.
Ik denk dat vooral mensen die een VM zoeken die nog sneller is als hun huidige voor de Snoek L gaan. Van de Tuna zou ik zo niet iets weten waarin ie echt heel uniek is tov andere. Een iets kleinere draaicirkel ondanks de gesloten wielkasten? Dat je net wat rechterop zit? De makkelijker bereikbare techniek in wielkasten en brug?
Ik denk dat vooral mensen die een VM zoeken die nog sneller is als hun huidige voor de Snoek L gaan. Van de Tuna zou ik zo niet iets weten waarin ie echt heel uniek is tov andere. Een iets kleinere draaicirkel ondanks de gesloten wielkasten? Dat je net wat rechterop zit? De makkelijker bereikbare techniek in wielkasten en brug?